Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pas

9-4-2010 14:06:32
Ik weet het, er zijn al 100den berichtjes hier op 't forum over de eerste pas, maar 'k moet de mijne er gewoon bij zetten! Want ik had daarjuist mijn eerste pas! Eindelijk m'n kleedje weer zien, toch weer twijfelen, en dan aantrekken en niet meer twijfelen! Zucht :) 't Komt dichtbij, 't wordt spannend! De eerste zenuwkes beginnen komen. Nog 77 daagjes op de teller...

Lieve
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 634

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 14:30:25

Lieve,

Leuk om te horen, ik moet 20 april men eerste pas doen.
Ik ben super benieuwd want het is een jaar geleden dat ik men kleedje het laatst zag, heb ook bewust geen foto's genomen voor t geval men ventje zou beginnen snuffelen ! Dus ik kijk er ook enorm naar uit!
Ik hoop alleen maar dat het me nog past zoals de laatste keer ...

Groetjes en nog veel succes! Dorien

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 14:52:11

zo leuk dat je je pas al gehad hebt
ik heb mijn eerste pas maar 15 mei

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 14:55:55

Hier pas midden juni, maar goed... dan kan ik nog wat extr

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 14:56:00

Hier pas midden juni, maar goed... dan kan ik nog wat extra afvallen. :)

joke
3-4-2010
 Meld misbruik9-4-2010 15:04:44

Hey, ik ben afgelopen zaterdag getrouwd en had mijn kleed al van in augustus. Ik kocht het niet in een bruidswinkel dus had het dadelijk bij mij. Maanden aan een stuk heb ik getwijfeld... Wanneer de twijfel te groot werd, deed ik het aan en dan wist ik het weer: dit is het mooiste kleed... maar na een week was ik het dan weer vergeten en dan begon het weer opnieuw . Uiteindelijk op een dag was de twijfel weg...
Als je het prachtig vindt wanneer je het aanhebt dan zal je zéker stralen op je trouwdag!
Groetjes,

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik9-4-2010 15:25:13

Hallo,

Ik mag dinsdag gaan.

Gwen

katty
5-6-2010
 Meld misbruik9-4-2010 15:29:55

Ik heb een afspraak op 28 april. Eerst make up en kapper en dan kleedje passen. Nog 56 dagen op de teller. Het begint te korten voorlopig nog geen zenuwen maar kan nog komen hé!

Fieke
15-5-2010
 Meld misbruik9-4-2010 16:21:24

Dag bruidjes!

Leuk die 1ste pas! Ik heb de mijne morgen, spannend! Ben echt benieuwd! Ik twijfel ook als ik mijn kleedje op foto zie maar als dit hier lees dan weet ik dat dat heel normaal is en ben ik er van overtuigd dat het goed komt!!

Nog 35 dagen.. 't begint te korten!!

Groetjes

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik9-4-2010 18:51:04

Ik hoop dat ik hetzelfde gevoel heb na m'n eerste pas, die weliswaar pas op 9 juni is... Krijg al de kriebels als ik eraan denk!

Tine
07/08/2010

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik9-4-2010 18:52:55

Ik heb mijn eerste pas op 10 mei en mijn proefkapsel ligt sinds vandaag ook vast 20 mei.
Word dus een spannende maand.

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik10-4-2010 0:21:03

Leuke reacties! Gek dat een jurk passen zoveel kriebels kan veroorzaken he! Ik zal blij zijn als ik het uiteindelijke resultaat aan kan doen!

Allemaal veel succes!!! Geniet, geniet, geniet!! De dag zelf is zo voorbij, maar de voorbereiding ook he!

Rebecca
10-7-2010
 Meld misbruik10-4-2010 14:32:40

Mijn eerste pasbeurt is op 26 mei...dus heb ook nog even tijd!
Moet toegeven dat als ik al deze reacties lees, ik ook al kriebelkes begin te krijgen!
Geniet van jullie mooie dag aanstaande bruidjes :-).

Esther
11-9-2010
 Meld misbruik15-4-2010 15:23:27

Oh oef!!
deze post en de reacties maken écht mijn dag goed!

Ik heb in februari mijn kleedje besteld, maar hoe vaker ik het op foto zag, hoe meer ik begon te twijfelen of dit wel echt het kleed was van mijn dromen. ;-)
Bij de start van mijn zoektocht had ik nl een heel ander type kleed voor ogen, maar eens ik het mijne aan had, was ik toch verkocht!

nu hoop ik maar dat de eerste pas hetzelfde effect zal hebben
*whaaaa*

veel succes nog allemaal!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info