TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Luc
|
10-4-2010 11:22:49
Beste Kathleen & Kenn,
Een aanrader - Unchained Melody,
wordt mij 7 op 10 keer gevraagd.
Alvast een onvergetelijke dag gewenst.
DJ-Luc
|
|
Sofie
|
10-4-2010 12:31:24
Hey Kat
Wij gingen eerst een "spannende" dans doen maar ik ben van gedacht veranderd want dat gaat totaal niet lukken met mijn kleed. ik kan net bewegen, laat staan een lift doen of wild rondzwieren :-) Maar als jouw kleed dat toelaat kun je natuurlijk wel danslessen gaan volgen hé! Hier in de buurt geven ze er voor rond de 30/35 euro per uur (voor privéles) denk ik, dus een snelcursus van 3 uur moet wel lukken toch? Ik heb nagevraagd bij www.annsophiedeweer.be in Eeklo en zij vraagt zoiets en maakt een dansje op het liedje dat jullie kiezen. En er zijn zeker nog wel dansscholen bij jou in de buurt ook
Maar wij hebben dus gewoon gekozen voor "ons liedje", een melige slow maar ik ga wss wel wat foto's van ons laten afspelen op de achtergrond om het wat minder "saai" te maken voor de toekijkers. Ik wilde er echt wel ons moment van maken en kunnen genieten zonder dat ik zenuwachtig moest zijn voor al die danspasjes
Hebben jullie zo geen eigen liedje? Dat je aan de beginjaren doet denken? Of waar jullie voor het eerst op geslowd hebben?
Er zijn hel veel mooie slows maar als je vriend dat niet graag hoort is het wel moeilijk natuurlijk
Ofwel moet je voor iets meer "rock" gaan
-don't want to miss a thing
- nothing else matters
- chasing cars?
allé succes met de keuze meisie!
Nog 2 uur en ik vertrek op vrijgezellendag aaah
;-)
Sofie
|
|
R.
|
10-4-2010 13:52:30
Een openingsdans of slow heeft altijd wel een "melig kantje", kun je niet van onderuit. Overtuig je vriend daarvan.
grtz www.discovideo.be
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
10-4-2010 15:22:05
hey sofie,
We hebben geen specifiek liedje van vroeger. Dat zou het natuurlijk gemakkelijker maken.
Gisteren hebben we nog even gezocht en deze liedjes staan al op lijstje
- Celine Dion Pourque tu m'aimes encore ( persoonlijk is dit ook een romantisch liedje maar dat ziet hij wel zitten)
- Michael Jackson: I just can't stop loving you
BTW veel plezier op je vrijgezellen. We trouwen met een weekje verschil en de vrijgezellen is ook met weekje verschil. Have fun meid!
R.,
Inderdaad elk liedje heeft iets melig maar ja... venten moeten daar altijd beetje moeilijk bij doen é ;o)
Desondanks feit dat onze huwelijksmis vol met van die liedjes zit maar dat vind hij ok.
We komen der zeker en vast uit!
|
|
rosita
11-6-2010
|
10-4-2010 18:42:43
hallo ik heb mijn lietje gevonden op you tube van bon jovi :thank you for loving me.
|
|
Patty
|
11-4-2010 11:52:54
hallo.
als je een slow wil die niemand kent kijk dan eens op youtube .
een liedje van anne murray en dave loggins genaamd nobody loves me like you do.
mooie tekst en echt iets voor openingsdans
|
|
Sofie
|
11-4-2010 13:57:14
Hey Kathleen
- Celine Dion Pourque tu m'aimes encore vind ik een prachtig liedje maahaar pas op met de tekst: gaat eigenlijk over iemand die haar verlaten heeft en die ze terug wil
vooral in het begin is dat duidelijk
J'ai compris tous les mots, j'ai bien compris, merci Raisonnable et nouveau, c'est ainsi par ici Que les choses ont changé, que les fleurs ont fané Que le temps d'avant, c'était le temps d’avant Que si tout zappe et lasse, les amours aussi passent
Wij gingen dat anders in de kerk nemen, maar nadat ik de tekst gezien had, vond ik het niet echt goed meer. Sorry als ik het nu weer moeilijker maak hé ;-)
De vrijgezellen was top! hopelijk wordt het bij jou even leuk!
x
|
|
kim
21-5-2010
|
12-4-2010 9:27:21
hey dames,
Als je een franstalig liedje wenst, is Parce que c'est toi van Axelle red (denk ik) ook prachtig van tekst.
Wij nemen Stel nu dat jij niet bestond van Monza
Succes!
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
12-4-2010 13:34:42
Hey Sofie,
Mja is dan eigenlijk niet zo geschikt meer.
Parce que c'est toi vind ik heel mooi maar heb schrik dat het beetje saai is voor de omstaanders....
zullen nog eens moeten nadenken :o)
|
|
Bieke
2-9-2011
|
12-4-2010 14:50:26
Ik heb onlangs bij vrienden van mij een traantje moeten wegpinken bij Lucky van Jason Mraz, zeker de moeite waard om eens op te zoeken en ook een prachtige tekst...
|
|
Ellen
5-2-2011
|
13-4-2010 13:06:12
@ Bieke: Lucky is inderdaad prachtig, zelf ook al aan gedacht.. Alleen in het begin nogal moeilijk om op te dansen (want nog geen muziek), hoe hebben jouw vrienden dat toen gedaan? En was het verder een "tegelplakker" of hadden zij een dansje ingeoefend? Gewoon nieuwsgierig :)
|
|
Bieke
2-9-2011
|
14-4-2010 8:21:24
ze zijn eigenlijk maar echt beginnen dansen toen de muziek begon... ze kwamen al elk uit een andere hoek van de zaal en hij maakte eerst een buiging enzo tot de muziek begon, een echt dansje hadden ze niet ingestudeerd, maar ze hebben wel de hele dansvloer gebruikt :) dus niet gewoon blijven plakken...
|
|
Odile
7-5-2011
|
20-4-2010 14:03:19
Wij hebben voor "All the Way" van Celine Dion met Frank Sinatra gekozen. Mss wel melig, maar vinden de tekst heel schoon.
|
|
teacher
|
28-4-2010 3:09:52
Ik kan dansles bij u thuis komen geven waar u ook woont, info teachergent@gmail.com
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|