Terug naar overzicht
Ik heb daar mijn bruidsjurk gevonden! 't Was wel een van de duurdere, hij kostte 850€. Ze zijn wel supervriendelijk en behulpzaam, 'k had dat nochtans niet verwacht :)
Ik vond ze daar dus absoluut niet vriendelijk. Ben daar even gaan kijken en ik was daar snel terug buiten. Hangt een zeer rare sfeer en zoals daar alles hangt, ziet het daar zo afgedragen uit. Mij zien ze daar niet meer en ik woon er op 2min van. Ik heb mijn kleed bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht.
Ga eens kijken bij Claire de femme. Ik ben ook van regio Antwerpen en ben daar geweest. T'is ni super ver rijden. Al hun kleedjes staan trouwens op hun website met de prijzen erbij. www.clairedefemme.be succes!
Ik heb daar wat dingen gepast, enige wat ik mooi vond was 900 euro (excl. retouches) en dat vond ik enorm duur. De vrouw die mij bediende was ook heel onvriendelijk, ze wou mij precies direct buiten en voor elke jurk die we uit de kast haalden kregen we een onvriendelijke blik. Ik zou naar Cachet in Antwerpen gaan, Sint-Gummarusstraat 6 (bij het Sint-Jansplein, 03 213 17 97). Voor 500 euro zal je daar al een enorme keuze hebben en het is echt een superlieve dame die je bedient.
Oef, ben blijkbaar niet de engiste met een slechte ervaring!
Zo vreemd, bij mij was die dame toch echt heel erg vriendelijk en ik ben nochtans niet de meest gemakkelijke om een bruidsjurk voor te vinden! Toen ik daar langsging was het eigenlijk alleen om een beetje rond te kijken en alvast wat te wennen aan de sfeer van bruidsjurken, want ik zag er énorm tegenop om op zoek te gaan naar een trouwjurk aangezien ik toen maat 52 had. Die mevrouw heeft mij echter voorgesteld om eens een kleedje te passen om zo te zien welke maat ik ongeveer zou moeten hebben. Ik vertelde haar dat ik nog wou afvallen tegen mijn huwelijk en in functie daarvan is ze op zoek gegaan naar kleedjes die ik kon passen. Ik heb alle kleedjes echt aangehad, en ze had speciaal kleedjes uitgezocht die bij mijn figuur pasten of die makkelijk indien nodig wat konden groter gemaakt worden. Ze heeft zelfs op eigen voorstel een kleedje van een pop in de etalage gehaald zodat ik het kon passen! Toen ik dan een duidelijke voorkeur voor één kleedje had, toonde ze hoe de naaister nog dingen kon aanpassen, bandjes kon toevoegen etc. Ik had er echt enorm tegenop gezien om in zo'n hokje te staan en aangekleed te worden, maar die mevrouw was zo vriendelijk en zo behulpzaam dat ik daar na een uurtje met een kleed naar buiten ben gegaan. Ook al had zij voorgesteld dat 'k er eerst nog een nachtje over zou slapen. Dus ze was absoluut niet opdringerig. Ik ben dus echt héél positief over de la sposa outlet, ze hebben mij echt geholpen :) (het kleedje dat ik gekocht heb was maat 44, dus 4 maten kleiner dan mijn maat toen, ondertussen is er al 10kg af en ziet het er dus naar uit dat ik met gemak in mijn kleedje zal raken tegen 3 september! Dat kleedje is echt een enorme motivatie :) )