Terug naar overzicht
idd zeer leuk idee! normaal gezien is wit niet zo zichtbaar onder wit maar met bruidkleren zou ik toch oppassen! zie dat er geen bandjes enzo zichtbaar zijn. als het mogelijk is met je jurk zou ik het zeker doen!! veel succes!
Klopt idd dat rood niet doorschijnt! Zeker doen zou ik zeggen!
Rood schijnt niet door (bv. onder een t-shirt of zo), maar ik zou toch opletten dat er geen bandjes of zo komen piepen, want dan lijkt het nergens op...
rood schijnt inderdaad niet door, verpleegkundigen dragen daarmee ook heel vaak rode lingerie:)
Voor bandjes ben ik nu niet echt bang, heb een bustier jurk en zou dus een balconnet bh nemen. Jullie reacties maken mijn enthousiasme alleen maar groter! Bedankt! :D Groetjes
Dan geef ik je een goede tip: neem je lingerie mee en vraag of ze drukknoopjes aan je bh en aan je bustier willen plaatsen, zodat de 2 stukken aan elkaar geklikt kunnen worden. Zo ben je zeker dat er niks komt 'piepen'. Het Bruidshuis in Merksem heeft dit bij mij ook gedaan en het geeft je een héél gerust gevoel!
Hey, Ik had deze week in een filmvoorstukje een meid gezien met knalrode lingerie en heb aan mn ventje gevraagd ofdat hij dit mooi vond. Ben dit dan ook van plan want in wit voel ik met niet echt sexy! En zwart is natuurlijk geen optie met een spierwitte jurk! Mijn bovenstuk is met een haltertop dus ik neem lingerie zonder bandjes. Er kan dan ook niets komen piepen ;) Doen!! Al moet ik zeggen dat de reactie hier was: ''ik denk niet dat ik er die nacht ,nog veel zal van zien'' Heb nogal ne zuipschuit in huis :( x Kitty
Er zijn waarschijnlijk wel veel bruidegommen die liever meteen in bed kruipen om te slapen na het feest, maar het lijkt me gewoon een leuk idee, ook voor mezelf een beetje... en het is mss ook wel iets leuk om hem zo tijdens het feest wat mee te plagen ;) Véronique, bedankt voor de tip! Groetjes!