Terug naar overzicht
Proficiat, zoals het hier neergepend is lijkt het al een perfecte dag!Geniet nu maar van de wittebruidsweken...Groetjes
Een dikke proficiat met jullie huwelijk. Klinkt idd heel zalig; Jullie hebben het ook echt getroffen met het weer. Geniet nog maar gezellig na. Vele groetjes
Klinkt een leuke dag ja! Zijn er ook foto's? En wie hadden jullie als ceremoniemeester? Wij zijn er nog naar een op zoek. Groetjes, Shari
Van harte proficiat!!! Je mag altijd een fotootje doormailen anvandeven@live.be Groetjes!!
Een dikke proficiat!! Ik ben heel blij dat jullie dag zo super verlopen is! En heel fijne wittebroodsweken gewenst... Groetjes
@ Shari wij hadden Dirk van Baelen als ceremoniemeester (woont in Hulshout). Hij is trouwens ook begrafenisondernemer . Dat wil natuurlijk wel zeggen dat hij van ceremonies alles afweet. Hij leidde de suite professioneel, maar was toch erg op zijn gemak zodat je zelf ook rustig bent. En af en toe eens een grapje zodat het luchtig blijft en de zenuwen onder controle blijven. Qua prijs is hij bij de voordeligste ceremoniemeesters die we hadden gecontacteerd. Wij zijn erg tevreden. @ An ik mail je wel eens een fotootje door .
Proficiat! fijn te horen dat je de huwelijksdag van de dromen hebt gehad!
Altijd spijtig dat het feest nu eenmaal moet eindigen. grtz www.discovideo.be
Hey, Proficiat!!!! Jullie dag klinkt heel erg geslaagd!!!! Groetjes,Edel
Hey! Een hele dikke proficiat! Ik kan niet wachten tot het onze dag is :)! Klein vraagje: voor de openingsdans, zijn jullie op dansles gegaan? of hebben jullie dat allemaal zelf gedaan?
Hey Liselotte we hebben dat allemaal zelf gedaan... Met Audacity kan je zelf stukjes van liedjes aan elkaar monteren (gratis downloadbaar). En verder hebben we het zelf wat bedacht. De reacties waren wel erg goed, want mijn tante heeft zelfs gevraagd om het nog eens over te doen op de communie van mijn neefje, als verrassingsact .
Dikke proficiat! Ik ga blij zijn als mijn dag daar is! Hopelijk met even goed weer en een vlot verlopende dag van. Groetjes Kitty