Terug naar overzicht
is er geen mogelijkheid om bij uw kapper langs te gaan?? Ik ga bij mijn kapper om 8u zelf naar kapsalon. Heb het express zo vroeg gepakt das gemakkelijk
ik heb hier ne kapper in de buurt, maar die zegt da ik geen afspraak kan maken op de dag zelf. Da ik dan maar moet zien da ik als eerste ben, want da ze mij anders misschien nie meer kan helpen.... dit was bij kreatos.
Kreatos is natuurlijk een keten... Is er geen andere kapper in de buurt? Ik ga normaal ook steeds naar een kapper zonder afspraak, maar ben voor mijn huwelijk toch naar iemand anders geweest. Eens uitproberen en wie weet valt hij/zij best mee... Ik kon er al terecht om half 8 (terwijl ze eigenlijk maar open is vanaf 8u). Het Waasland is natuurlijk groot. Ik ben bij Kapsalon Peggy op de Kokkelbeek in St-Niklaas geweest. Haar kan ik ten zeerste aanraden! Héél mooi opgestoken, geen pijnlijkheden (speldjes die niet goed zitten, bv.) en niet te duur!
beste veerle, ik ben kapster aan huis en kom graag naar u thuis of de locatie dat je wenst, we kunnen dan eerst een paar proefjes doen zodat je weet wat je wil. vriendelijke groetjes erika erika_waumans@hotmail.com
Beste Veerle, Ik ben hairstyliste/visagiste/nagelstyliste en kan je eventueel helpen. Voor meer info, graag een mailtje: hani@live.be Mvg, Hani
make_up_artista@hotmail.com da's de mailadres van Nuira L Artista, zij is mijn visagiste en haarstyliste. Groetjes
Als je trouwt in het waasland, kijk dan zeker eens op www.kapsteraanhuis.be Nathalie is van jouw regio en ik heb al veel goede reacties gelezen over haar hier op het forum. Ze is wel een veel geboekte kapster heb ik al gemerkt groetjes