Terug naar overzicht
Hey, Ik trouw ook 7aug en wij gaan de uitnodigingen half mei versturen, met vraag voor 10juli te bevestigen. Dus komt zowat op zelfde neer als jou en lijkt me dus in orde! Wij geven de uitnodigingen enkel persoonlijk af aan degenen die we 2e helft v mei zien, we gaan ze zeker niet aan iedereen persoonlijk afgeven want dan zijn we paar dagen op stap.
lijkt me een goede planning! Wij gaan ze gewoon bussen als ze in de buurt zijn, enkel bij mijn grootouders afgeven, die verwachten dat.De andere die te ver zijn sturen we gewoon op. groetjes
Hoi,Wij trouwen ook op 7 augustus en wij hebben op onze uitnodigingen gezet "Bevestigen voor 01/07/10". Ik werk in het onderwijs dus ik zie veel mensen niet meer in juli, daarmee...Het is onze bedoeling om vanaf begin mei de uitnodigingen uit te delen maar dan zal de drukker zicht wel mogen haasten. We hebben nog altijd onze proefdruk niet ontvangen (moest normaal 10 dagen geleden al gebeurd zijn)...
Hou er rekening mee dat veel mensen die uiterlijke datum uit het oog verliezen en dat je ze toch nog moet bellen/mailen. Zeker in de vakantieperiode zou ik genoeg marge nemen! Wij zijn eind augustus getrouwd: de uitnodigingen waren begin mei al op de bus (wat eigenlijk een formaliteit was voor de meeste genodigden, want we hadden al een jaar op voorhand onze datum gemeld zodat iedereen zijn vakantie kon plannen). Veel plezier! Véro