Terug naar overzicht
Salsa zal moeilijk worden denk ik... die is per definitie al erg up tempo. Rumba daar heb je veel meer mogelijkheden in en vind ik persoonlijk geschikter als openingsdans dan de salsa. Bij ons op de dansles/oefenavonden wordt er regelmatig een rumba versie gedraaaid van dat liedje van de Titanic (Celine dion)... ik kom nu even niet op de titel, dat vind ik persoonlijk heel mooi. Maar als je per se salsa wilt, kan je eventueel liedjes gebruiken voor mambo, die zijn meestal iets trager. (bv Time of my life (dit gaan wij dansen)) Hopelijk helpt dit je verder?Groetjes,els
Oh ja nu valt de titel me in: My heart will go on ...
Could I have this kiss forever... mannelijke zanger, recent liedje kweet alleen zijn naam niet... kan het wel zingen maar daar heb je niet veel aan he! mooi liedje rumba/salsa mooie tekst... hoop dat het nog niet te laat is en dat je iets moois gevonden hebt ondertussengroetjes els
Hoi SandraIk hoop dat je intussen al iets gevonden hebt (weet ook niet wanneer je gaat trouwen/bent getrouwd..), maar anders is dit mijn tip.'Zoom' is een beetje snelle rumba, maar geeft naar mijn gevoel precies weer wat ik denk te gaan voelen op mijn trouwedag (juni 2005). Ik weet zo niet wie het zingt ofzo, maar tijdens mijn danslessen deden wij hier de rumba op. Veel succes. Sylvia
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be