Terug naar overzicht
een zooltje inleggen misschien groetjes
Bij mij was het ook zo , ik heb zo een klein kousje dak ga dragen, je ziet het echt niet in men schoen. Toen ik ze kocht waren mijn voeten ook gezwollen maar toen had ik daar natuurlijk geen rekening mee gehouden. groetjes
Weet niet of het schoenen zijn zonder bandjes, waardoor ze dus makkelijk uit schieten? Heb dat probleem zelf ook en opgelost door met lint een soort bandje te creëren (lint onder de schoen bevestigd) waardoor ik zeker ben dat ik mn schoenen aan kan houden , toch wel belangrijk . misschien heb je er wat aan!
Ik zou gewoon zo'n siliconen zooltje in mijn schoenen leggen (als je hakken hebt) of een gewone volledige zool voor platte schoenen. Die kan je overal kopen, ik denk zelfs dat ze die bij ons in de gb hebben. party feet heet het merk denk ik.
Oke, bedankt allemaal voor jullie tips!
Ik zou er ook zo'n siliconen strip in plakken, achteraan de hiel. Gegarandeerd geen blaren en geen "slokkende" schoenen! Veel succes, An
@An Waar haal je zo'n siliconenstrips? Ik heb dus altijd het probleem dat schoenen slokken. Ik moet er echt op letten dat het met een riempje rond de enkel is of ik ben m'n schoenen kwijt. Zo'n strip lijkt dan wel een oplossing...