TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
1-4-2006
|
4-1-2006 20:23:35
Hallo, wij zijn ook gaan kijken in Stiemerheide omdat we er zeker van waren, en zijn, dat het eten heel lekker is. Maar Ik vond wel dat de zaal neit zo mooi was. ik vond dat redelijk klassiek en niet echt veel charme. Ik zou voor de Roerdomp gaan, ook daar ben je zeker van lekker eten en die zaal heeft toch wat meer romantiek denk ik. Groetjes, Lies www.liesbethenpieterjan.be
|
|
An
13-8-2005
|
4-1-2006 21:50:52
Hoi Mieke, Wij zijn 13-08-05 getrouwd en ons feest is doorgegaan in Stiemerheide. Wij, en ons heel gezelschap zijn vol lof over het feest. Het eten was heeeeel lekker, de service was super, iedereen was vriendelijk en behulpzaam... Op voorhand mag je gaan proefdineren. Als koppel krijg je de bruidssuite met champagne-ontbijt aangeboden.. en das echt wel fijn. De zaal is misschien niet zo hoog en lijkt niet ruim... maar ons feest met ong.200 was leuk. De zaal was sfeervol ingericht (we hebben helaas geen foto's van de zaal zelf, maar als je vraagt mag je altijd gaan kijken als de zaal klaarstaat voor een feest.. wij hebben dat ook gedaan). In de Roerdomp ben ik nog niet naar een feest geweest, wel in de Baenwinning.. en dat was ook wel heel lekker en goed. Als je meer info wil, mail me gerust. an.vanhees@telenet.be Groetjes en veel succes! An
|
|
robben
20-5-2006
|
5-1-2006 8:29:10
Hallo! Mijn vriend en ik geven ons huwelijksfeest op 20 mei 2006 in de Roerdomp! Wij zijn ook naar stiemerheide geweest, maar zoals liesbeth reeds zei, vonden wij de zaal er ook niet zo mooi... . In de roerdomp hadden we wel al enkele feesten meegemaakt (en ook in het driessent, wat ook van bart claes is) en dat was altijd af! Maar ik denk dat beide zalen echt wel de moeite zijn hoor! Veel succes met de voorbereidingen! Isabelle*
|
|
Evelien
20-7-2006
|
13-1-2006 14:30:28
Hey,
Mijn vriend en ik trouwen in augustus van dit jaar en hebben gekozen voor Stiemerheide. Wij waren vooral verkocht toen we het reusachtige terras en de tuinen zagen. We zijn ook naar de roerdomp gaan kijken en daar viel dit aspect serieus tegen. Een klein stadstuintje vlak naast een drukke baan... Dan toch liever die prachtige golfterreinen waar we trouwens ook onze fotos gaan laten nemen. Ook het eten schijnt fantastisch te zijn (vooral het dessertbuffet!!!), maar dat zal in de Roerdomp ook best wel meevallen. Ik zou als ik u was zeker eens gaan kijken, dan zal je wel snel je keuze kunnen maken!
Groetjes, Lien
PS Als je in het Genkse trouwt, heb jij dan al een kapper gevonden in de buurt? Dat is bij mij nog altijd een probleem...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|