Terug naar overzicht
Ja , daar ben ik ook naar op zoek! Heb al een aantal (snoep)winkels gehad , maar nog niet gevonden. Eigenlijk ergens op n kermis kijken (al is dat bij ons in de buurt niet binnenkort vrees ik..)
Inderdaad niet makkelijk te vinden! Mocht je iets vinden mag je het me gerust laten weten! Grtz
Hoi, Probeer eens bij confiserie Zucchero in Brugge? groetjes Stefanie
Ik heb er al gezien bij O'Cool (maar dat is niet in grote hoeveelheden...) en bij Olleke Bolleke (snoepwinkel o.a. in het Waasland Shopping Center). Wij haalden onze hartjessnoep bij Makro. Ik weet niet of ze daar ook van die lolly's hebben...
In Leuven is er in het station een snoepwinkeltje, maar ook in de Tiensestraat waar ze die zeker hebben. Maar ja dat is niet echt in de buurt... Misschien een daguitstapje van maken!
Ik heb er in de Hema gevonden. groetjes
Hey, Ik heb de mijne gekocht in de Makro! Een super grote zak met 100 stuks ofzo, voor iets van een 6 euro!
Ahja, maar da waren wel kleintjes... Oeps
Je kunt ze natuurlijk op maat laten maken denk ik...voor één keer. Over de eventuele kosten heb ik het dan niet, grtz www.discovideo.be
Dag Ik dacht dat ik die gezien heb bij doopsuikereiland Eke dat is tegen de Makro (oost vlaanderen). Groetjes
ik dacht dat ik er ook al had gezien in de action... Mss daar ook eens gaan piepen... Groeten
In Olleke Bolleke op de Vrijdagsmarkt in Gent zal je er zeker vinden!!!
Bij Olleke Bolleke in Shopping center in St niklaas
Hey, inderdaad in ActionShop, dat is een Nederlandse keten, maar ook verschillende winkels in Vlaanderen (oa in Lokeren, Temse en Lochristi voor Oost-Vlaanderen) en je kan daar altijd dingen bestellen. Sowieso niet duur! Groetjes, Charlotte
Hebben die een website?