Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie, schoenen te antwerpen ??

11-4-2010 19:28:56
Hoi bruidjes!
Een vraagje, morgen ga ik op zoek naar de ideale schoenen en lingerie voor onder mn bruidskleed.
Dit gaan we doen in Antwerpen, heeft er iemand goede ideetjes voor winkels.
Ik zou graag een poirier setje hebben, of iets soortgelijks, weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden?
We gaan met de trein naar centraal dus niet de ver uit de buurt daarvan :)
alle tips zijn welkom!!
groetjes en iedereen nog veel succes !

Desmet
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 493

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 8:51:19

Bij Le Chapeau in de Carnotstraat heb ik mijn lingerie gekocht, van Poirier. DAar hebben ze ook schoenen... dus daar kan je dan misschien ineens kijken...

Veel succes!

Desmet
4-9-2010
 Meld misbruik15-4-2010 18:57:37

Dankje voor de tip , enkel schoenen heb ik niet gevonden en ik had ook geen tijd meer om daar te kijken bij le chapeau (ze gingen sluiten dusjah..), wat is de prijs daar ongeveer voor schoenen?
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...