Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

24 juli 2010

11-4-2010 19:58:21
hey,
wij trouwen op 24 juli 2010 en zijn benieuwd wie er dan ook nog trouwt!
en hebben jullie nog veel werk?
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 421

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 8:31:39

Ik trouw op 24 juli.

Voorlopig ligt de zaal vast, de kerk, mijn kleed, de ringen en de kleedjes voor de bruidsmeisjes. Alleen mijn zoontje moet nog gekleed worden.
Ik ben vollop bezig met de uitnodigingen en de bruidegom moet nog zijn kostuum kiezen.
Ik ben ook nog vollop op zoek naar een kapper en visagiste. Dus heb nog een beetje werk. Maar t'zal wel in orde komen.

Marissa
24-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 9:49:44

Dag dames !
Wij trouwen ook die dag !
Wij zitten vrij goed op schema. in de loop van deze week mogen we de uitnodigingen bij de drukker gaan halen.
Momenteel zit ik meer m'n kop te breken over de muziek tijdens de ceremonie en onze openingsdans.

Vorige week ben ik een paar bruidskapsels gaan uitproberen en ja.... nu kijk ik er écht wel naar uit hoor !

Wij trouwen in Brecht en nadien hebben wij feestzaal 'De Ark' in Antwerpen.
En jullie?

Groetjes !

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 10:05:47

Aloha Jessie,

hier van 't zelfde, trouwen in stadhuis van Antwerpen, receptie op Kasteel d'Ursel en feest in Hof van Coolhem.

Nat(h?)alie stelde week geleden ofzo ook de vraag wat de julibruidjes nog moesten doen, dus ff gekopieerd. :)

Vlot het bij jullie al? Feit dat we bijna kunnen aftellen vanaf 100 dagen, vind ik beetje eng, voel 't ook wel steeds meer naderen en denk dan te veel aan al wat ik nog moet doen, ook al valt dat best mee. Ben al blij dat we beoogde budget al bijeen hebben, dan ben je al niet meer afhankelijk van giften (ben ik sws ni voor te vinden) en m'n schoonouders spraken voor 't EERST over evt. kostuum en bijhorende dingen voor m'n ventje te kopen, of 'n vrij te besteden bedrag. Hoopte er stiekem toch beetje op (hij's enigskind en ze zijn niet bepaald arm), maar ik hoorde er nooit wat van...

Hebben al:

Zaal (enkel details nog voor later)
Kleed
Kerk & predikant
Kledij meisjes-bruidskindjes
Afspraak dansschool
Ceremonievervoer
Definitieve gastenlijst
Getuigen
Fotograaf
Videograaf
DJ
Trouwringen besteld
Al het administratieve papierwerk
Visagiste/kapster @huis

Nu lopende:

Uitnodigingen ontwerp
Misboekje is qua inhoud af, maar moet nog ontwerp rond komen in stijl van uitnodiging
Kledij bruidegom en bijhorend jongens-bruidskindje/mannelijke suite
Praktische zaken kerkelijk huwelijk (muzikaal en versiering)

To Do:

Bedankjes
Nog eens afspreken met DJ/Foto-/Videograaf van stand van zaken en uren/locaties
Schoenen/juwelen/haaraccessoires bruid/bruidskindjes
Kledij moeders
Huwelijksreis (doen we zo'n drie weken op voorhand, want wordt rondtrekken in Italië)
Hotels vastleggen
Alles van bloemen
Receptiealbum
Lingerie (hoewel ik betwijfel of da nodig is)
Tafelschikking als we aantal kennen
Afspraken pedicure/manicure
Paraplu's (zien we last minute, afhankelijk van weersvoorspellingen)

Dingen die ni op internetlijstjes staan, maar toch to do hier:

Zorgen voor mooie enveloppebox: 'n varken met 'n meter op balans, dus hoe voller varken, hoe hoger "balans", met daarop dingen als meubels, huis, etc... afgebeeld... :)
Bellenblazers voor aan kerk
bloemenstrooimandjes voor oudste bruidsmeisje
Huwelijkskaars
Rode loper: navragen kerk en anders zien te regelen via via, is geen must, maar wel leuk
Fotolocatie
Lunch suite regelen

stephanie
24-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 10:46:57

Wij trouwen ook 24 juli 2010.
Ik ben echt aan het aftellen. Al die stress van het voorbereiden heb ik echt niet, ik heb het gevoel dat ik tijd genoeg heb.
Zaterdag gaan we kijken voor de uitnodigingen. Zaal&Kerk ligt al vast, kleed heb ik al, lingerie en schoenen ook al. 1 proefkapsel ook al achter de rug maar was niet voor herhaling vatbaar! :-)
Voor mij mag het sneller gaan!

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 16:24:25

Hier nog een bruidje voor 24 juli... Bij ons is eigenlijk bijna alles in orde...

Zaterdag gaan we kijken voor kleren voor de bruidskindjes en dan is het alleen nog een definitieve gastenlijst opstellen en de uitnodigingen versturen. Maar die gastenlijst... zo'n discussies, nooit gedacht dat een lijstje zo moeilijk zou zijn. Maar soit, 't is de laatste uitdaging en dan is alles in orde behalve enkele details. Snoepjes voor aan de kerk uit te delen en nog van

die kleine dingetjes..

Groetjes
Sabine

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik14-4-2010 11:12:36

hey,
jaja vandaag nog 100 dagen op de teller!
denk da het nu toch echt snel gaat gaan!
wij waren al eens langs de pastoor geweest voor het misboekje maar hij vond het net iets teveel dus moet er nog een beetje veranderingen aan maken!
normaal waren onze uitnodigingen deze week klaar maar ben er al zo lang op aan het wachten en hoop echt dat ze het deze keer waarmaken!
wij moeten dus echt niet veel meer doen bij ons is bijna alles rond, zo kunnen we de laatste dagen tot nog er rustig naar uitkijken!
ik wens jullie allemaal een prachtig huwelijk toe en hoop dat er de 24ste juli veel zon mag schijnen!
bedankt voor de reacties!
grtjs jessie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...