Terug naar overzicht
Hey, Heb een goed jaar geleden professioneel samengewerkt met catering Baobab (hoop dat je dit bedoelt want Baobob ken ik niet). Was niet echt ne vette vond ik. De lat ligt bij ons dan ook wel superhoog ... Kwaliteit was in orde, maar niet super. Bediening was wat pover en de mensen waren niet echt gemotiveerd. Eten was niet slecht maar zat weinig creativiteit in. Ik denk dat het goed is als je geen speciale dingen verwacht. Ik breek ze zeker niet af, maar echt aanraden doe ik er ook niet. Succes met de keuze. TINA
Hallo! Ik ben eens naar een trouw geweest waar Baobab het eten verzorgde in buffetvorm. Ik vond alles een beetje slordig, maar dit lag misschien ook wel aan de zaal. Ik vond de gerekende porties ook niet zo groot. Er zijn mensen met honger van tafel gegaan. Ofwel had het bruidskoppel te weinig besteld maar het zou toch niet mogen. Suc6 met je keuze! Liesbet
Wij twijfelden ook over baobab, maar heb toen van vele zaaluitbaters gehoord dat ze zelfs niet meer met baobab willen werken omdat ze nooit deftig hun afspraken nakomen.Wij zijn er dus vanaf gestapt, na wat navraag...