Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik word een beetje zot... :-)

12-4-2010 9:50:19
Hehe,
Het moet me effe van het hart. Op onze uitnodingen heb ik gevraagd om te bevestigen als de gasten komen voor VANDAAG. Aangezien ik gisteren nog van een heel aantal mensen niets gehoord heb, heb ik een mailtje rondgestuurd. Dan van 2 mensen toch iets gehoord. Nu open ik zojuist mijn mailbox, heb ik een paar mailtjes van die mensen , maar die mailtjes gaan over andere dingen. Dus ze hebben hun mailbox toch opengehad. En dan nog niet even de tijd nemen om terug te sturen. Word er dus gek van. Ik wil graag alles in orde. Ze hebben 3 weken geleden hun uitnodiging gehad. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn he. Maar ja we zullen wel zien zeker... . Sorry voor men gezeur maar moest het even kwijt!

Dank je wel voor jullie luisterend oor!
Katrien

Katrien
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1229

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik12-4-2010 10:12:42

Hey naamgenootje

Daar zou ik inderdaad ook zot van worden. Ik ben zo'n beetje controlefreak en als je dan afhangt van anderen hun goodwill op ASAP iets te laten weten ze doen dat niet... echt frustrerend.
Wij moeten onze uitnodigingen nog versturen (begin juni), maar ik heb er al aan gedacht dat dat bij ons ook wel zal gebeuren...

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 10:28:20

mensen vergeten nu eenmaal dingen, of veronderstellen dat ze al iets laten weten hebben, of denken dat hun partner dit gedaan heeft
de mensen die nog niet geantwoord hebben kan je gewoon even opbellen en vragen of ze komen of niet, ze zullen waarschijnlijk wel zeggen van oei, dat ben ik vergeten, had ik nog niets laten weten, sorry ...

je daar niet door laten opjagen, of zot worden hiervan, gewoon het lijstje afwerken en dat komt wel in orde.

ik weet nu al dat ik dat ga moeten doen, maar dat vind ik niet erg

nog veel succes

Eva

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik12-4-2010 10:29:48

Heykes

Ik ken dat gevoel heel goed om zot van te komen. Bij ons konden ze tot halverwege maarr bevestigen . De mensen die ik dan nog hebben moeten opbellen niet te doen, zo van aja moesten wij nu al verwittigen of we hebben al verwittigd terwijl dit dan zo niet was . Er was zelfs iemand die nu donderdag pas wilt beslissen of ze komt of niet ( terwijl ik vrijdag trouw). Kheb gewoon gezegd dat dit niet meer kon. Ikzelf ben daar wel correct in , liever direct reageren dan niet reageren maar er zullen altijd van die mensen zijn die het aan hun hart nie laten komen.

Enneuh we zijn ervoor e om te luisteren en het kan deugd doen je hart luchten ;)

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 11:37:14

Hallo,

Ik ken het gevoel helemaal. Bij mij moesten ze ook voor vandaag bevestigen of ze kwamen. Mijn verloofde heeft een hele grote familie en daar zen er echt nog niet veel die iets hebben laten weten. Hier wordt ik ook lastig van, want mijn verloofde heeft geen zin om die mensen allemaal op te bellen. Ik geef ze nog een paar dagen de tijd. Maar dan wil ik het wel weten, want we moeten naar de zaal en de aantallen doorgeven.

Maarja, we moeten rustig blijven; nog 38 dagen op de teller en de stress begint stilletjes aan te komen.

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik12-4-2010 12:38:39

Ik vraag het gewoon aan de mensen als ik ze zie. Ik ben niet op men mondje gevallen dus ik zit daar niets mee in.
Ik versta maar al te goed dat je er stress van krijgt. Vlakaf vragen is de beste manier

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik12-4-2010 12:43:59

Hey Katrien,

Volgens mij is dat de frustratie van elke bruid! Jij bent er keihard mee bezig en wil dat in orde, maar voor andere mensen is zo'n bevestiging het minste van hun zorgen. Zij zullen zich wel gewoon komen amuseren als het zover is, maar zitten daar nu nog niet mee in hun hoofd.
Ze gewoon blijven stalken tot ze iets van zich laten horen :)

Voor mij moet die rompslomp nogbeginnen... :)

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 13:05:28

Hallokes,

Ik ken dat gevoel, bij ons hebben ze ook tot vandaag de tijd om iets te laten weten.
Heb 136 bevestigingen van de 174 personen dus nog een heleboel te gaan.

Ik wacht deze week nog af en dan ga ik ze zelf maar even bellen.

Komt allemaal wel goed hoor.

P.S. Wij zijn ervoor om te luisteren eh.

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 14:26:30

Hier hetzelfde gevoel. Onze gasten moeten voor 24 april bevestigen, dus ze hebben nog wel even. Onze zaal moet pas 14 dagen op voorhad de aantallen hebben.
Drie weken geleden zijn de uitnodigingen vertrokken en heb 45 bevestigingen! (waarin wijzelf en onze ouders zijn inbegrepen :)) Veel van onze vrienden gaan ervan uit dat wij wel weten dat ze sowieso komen, en in veel gevallen is dat wel zo. Maar toch, komen ze alleen, of met twee? Dat weet je niet altijd hé. En het is niet zoveel moeite om een berichtje te sturen of een mailtje. Zelfs van de familie heeft nog niemand bijna officieel bevestigd, maar zij veronderstellen ook "zij zullen wel weten dat wij komen". Elke keer als ik iemand tegenkom vraag ik er gewoon dus achter, zo gaat het ook vooruit :). Maar ik denk wel dat ik nog wel de helft ga moeten opbellen...
Geen stress. Dit wordt gewoon snel vergeten of mensen veronderstellen nogal snel. Ik heb alvast mijn tafelschikking al zo goed als af. Of er nu nog afmeldingen komen of niet...
Groetjes

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 14:44:12

Ik snap het eigenlijk niet goed, bij ons is het de gewoonte van enkel te bellen als je NIET komt, anders wordt er van uitgegaan dat men aanwezig is.

ik heb nog maar 3 personen die afgebeld hebben van de 130, ik heb zelfs meer mensen gehad die belden om te vragen voor ene persoon extra mee te nemen dan om af te bellen.

Ik hoop natuurlijk dat ik op onze dag opeens geen 3 lege tafels ga hebben. marjah 'so be it'
daar ga ik me niet zo druk in maken.

xxx Liesbeth

Hase
1-1-2016
 Meld misbruik12-4-2010 21:45:51

Onze bevestigingsdatum was bewust vroeg gekozen, 15 maart, en van 28 mensen weten we nu nóg niets, ondanks voicemails, mailtjes en ouders die het vroegen ... Tja. Zal er maar vanuit dat ze niet meer komen zeker?

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik14-4-2010 14:49:23

Ik erger me daar ook aan, dat mensen soms zo laks zijn om te verwittigen. In mijn ogen doe je dat direct als je de uitnodiging krijgt en met je partner/agenda gechecked heb.
Maar helaas is niet iedereen zo :-(

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info