Terug naar overzicht
Hallo Anneke, het ligt er een beetje aan hoeveel mensen er mee aanschuiven aan het diner. En of het aan tafel geserveerd wordt of het buffet is.Ik denk persoonlijk dat het nipt gaat zijn! Als je telt op een receptie van 1 à 1,5 uur is het al half 8 voor je kan beginnen aan het diner. Groetjes An
Oeps! Enkele dingen vergeten melden dus :) Er zouden een 55-tal gasten aanschuiven aan het diner en het wordt aan tafel geserveerd. Groetjes
Wij gaan om 18u aan tafel en de avondgasten komen om 21u. We hebben de uren overlopen met de zaal , misschien kan je best ook eerst overleggen met de zaal.
Hoe vroeger je aan alles begint, hoe vroeger het feest gedaan zal zijn...dat wil je toch niet? Laat alles gewoon zonder stress lekker uitlopen. grtz www.discovideo.be
@ R: als alles te lang duurt zijn mensen het ook al snel beu, met als gevolg dat ze ook snel weg zijn hé... @anke: wij eten met 40man, hebben eerst receptie van 6tot 7, dan aan tafel, tegen half 10 een kleine receptie voor de gasten voor dessertenbuffet terwijl de gasten van het eten een koffie krijgen. Ik denk dat je iets te krap zit met je planning, ik zou er minstens een half uur bijdoen. Misschien eens vragen aan de zaal? Zij hebben hier ervaring mee en kunnen die dingen het best inschatten denk ik... groetjes!
Hallo, Best eens overlopen met de zaal zij weten wat haalbaar is met dat aantal personen. Gwen Wij hebben volgende voor +/- 160 personen 19.00 u receptie 20.00 u voorgerecht +/- 20.30 - 20.45 u hoofdgerecht 22.00 u dessert
Wel heb net een mailtje gestuurd naar de zaal om eens een afspraak te maken om alles eens te overlopen. Desnoods bel ik straks nog eens ook. Alvast bedankt voor de tips! Groetjes
Bij ons is het ongeveer dezelfde planning, maar wij laten de vrienden en collega's een half uurtje later binnenkomen om 21u30. Tegen 22u is het dan dessertbuffet. Mocht het dan uitlopen dan kan het nog. Veel succes!
De enige die hierop een sluitend antwoord kan geven, is de zaal! Want alles hangt af van wat je wil serveren. Is het een koud voorgerecht, waarbij men al veel op voorhand kan doen? Of is er veel werk à la minute? Hier komt het op aan, natuurlijk. Dat bepaalt je tijd.