Terug naar overzicht
de namen van de ouders worden altijd vernoemd ik denk dat dit is om zeker te zijn dat de juiste mensen getrouwd worden :-) Je kan altijd even navragen aan het gemeentehuis, maar ik vrees dat ze dit niet zullen mogen/kunnen weglaten, maar vraag het toch maar na, je weet nooit
Beste Veronique, Mijn zoon is vorig jaar getrouwd en de namen van de ouders zijn NIET vermeld geweest, ik heb dit ook niet gehoord bij huwelijken van vrienden enz mss afhankelijk van streek tot streek ik zou zeker informeren en vragen dat ze het niet doen als ik me er niet goed zou bij voelen ik wens jullie een fantastische dag toe Katty
Dit is een verplicht onderdeel. Kan je dus niet tussenuit
Dag, Ik denk dat ze dit bijna altijd doen. Maar waarom vraag je het niet aan om de naam van de vader niet te vermelden. Vragen kan geen kwaad he..
Dat wordt inderdaad altijd gedaan. Men vermeldt jouw naam en zegt dan dochter van ... en ...
ik denk dat dat van de gemeente afhangt...
Bij ons hebben ze ook de namen genoemd. Zelfs alle namen: Carolina Maria Constance de dochter van Jozef Karel Maria ... Zo is't mij opgevallen dat mijn schoonmoeder maar 2 namen had (stom maar ja) groetjes, Carolina