TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katty
8-9-2010
|
12-4-2010 11:53:15
Hoi Eva,
Wij hebben alles samen gedaan, zo kan er, denk ik, niet veel zijn wat niet
bij elkaar past, natuurlijk alle respect voor het geheimzinnige waar je voor koos
best spannend! Bij ons is het een tweede huwelijk, mss daarom ligt het wat anders
Ik hoop dat alles goedkomt, stuur je mama maar mee om het bruidsboeket te kiezen
Groetjes
Katty
|
|
Maaike
14-8-2010
|
12-4-2010 11:59:26
Hey Eva,
Hier bij mij ongeveer hetzelfde verhaal.
Bij mijn kleed ga alleen mijn mama mee.
En dus had mijn mama de zware taak om te maken dat mijn ventje goed bij mij zou passen. Ze zegt dat we mooi gaan zijn samen, maar ik moet dus ook wat geduld daarvoor hebben.
De bruidsboeket wil hij alleen gaan kiezen, dus niet met mijn mama.
Ik probeer hem wat tips te geven wat ik mooi vind. Het zal spannend zijn!!
Maar ons laten verrassen is de boodschap!!
Groetjes Maaike
|
|
Annelies
2-10-2010
|
12-4-2010 12:00:24
Hey Eva,
Mijn aanstaande heeft geen idee over hoe mijn kleed eruit ziet. En ik heb geen idee over hoe zijn kostuum eruit ziet. Mijn vader is wel mee gaan kiezen.. Het wordt een grote verrassing.
Het bruidsboeket gaat mijn vriend ook zonder mij kiezen. Ik heb al gezegd wat ik echt niet graag zie en wat wel Als proef op de som hebben we samen eens op internet gekeken naar welke richting hij uit zou gaan. Hij koos er heel mooie boeketten uit. Ik ben gerustgesteld.
De rest van de bloemen gaan we samen kiezen.
|
|
nele
17-7-2010
|
12-4-2010 12:01:30
Heykes Eva,
Ik ga mijn ventje zijn kostuum ook niet zien. Wil ik ook zo.
Hij gaat ook mijn bruidsboeket kiezen. Daar ga ik ook niet bij zijn.
Ja ik persoonlijk zou het raar vinden dat hij mij niet mag zien maar ik weet al hoe hij eruit gaat zien. Ik zie uit naar de verrassing.
Groetjes
Nele
|
|
véronique
21-5-2010
|
12-4-2010 12:01:31
Hey, wij hebben het ook op die manier gedaan. Ik weet niet ho hij eruit gaat zien en hij van mij ook niet. Mijn mama en schoonmama zijn telkens met beide meegeweest, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik mag ook niet weten ho mijn bruidsboeket er gaat uitzien. daar heb ik het meeste schrik voor, maar de boeketjes die ik anders krijg, zijn altijd heel mooi.dus dat komt wel goed.
|
|
frida
6-2-2010
|
12-4-2010 12:29:58
Dag, Ik wist wel wat mijn a.s ging aan doen ( hij niet van mij).
Maar het bruidsboeket en de bloemen voor in de kerk heb ik zelf besteld..
Groetjes
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
12-4-2010 12:46:03
Ook hier tradiotioneel, alles 'n verrassing, ware het niet dat ik hem het staaltje stof meegeef bij kopen kostuum en voor boeket al duidelijke hints geef wat ik mooi vind, wat niet, ook dat ik het liever simpel heb en niet van die ellenlange/zware/dikke/drukke kleurige-boeketten, welke bloem ik mooi vind en liefst met wel wat groen erbij. ;)
|
|
heidi
|
12-4-2010 12:54:38
ik ben met mijn man mee zijn kostuum gaan kiezen maar heb het geheel niet samen gezien op voorhand, maar zo kon ik wel de kleuren en de stijl kiezen en wist ik dat het bij mijn kleed ging en wist ik wat zoeken voor onze bruidskinderen,
ook bij de bloemist ging ik mee, maar alleen voor het kiezen van de kleur voor de rest trok ik me terug en liet me verassen en het was supper,
het plaatje klopte helemaal
www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
|
|
Gwen
14-5-2010
|
12-4-2010 12:56:44
Hallo,
Ik ben ook meegegaan met het kiezen van de kledij van mijn verloofde!
Gwen
|
|
Anke
20-8-2010
|
12-4-2010 13:31:08
Bij ons is telkens de schoonzus meegegaan en ook wij gaan voor de verrassing!
Bij mijn verloofde hebben ze echt wel gekeken naar een kostuum dat bij hem paste (qua huidskleur, haarkleur etc.), naar ik mag geloven was het bijna een halve 'kleurenconsulent consultatie' :D
Zolang als je van elkaar weet of de stijl modern of klassiek (of weet ik veel welke andere stijlen er nog zijn) is, denk ik niet dat er echt zoveel kan mislopen...
Groetjes
|
|
Natasja
17-4-2010
|
12-4-2010 14:04:10
Hallo,
bij ons zal het ook een verrassing zijn. Mijn tante is meegeweest voor mijn kleed en voor mijn aanstaande zijn zij eveneens tesamen op pad geweest.. hihi ben wel benieuwd... Het boeket heeft hij gekozen... nog 5* slapen voor de grote verrassing! :o)
groetjes
|
|
Eva
10-7-2010
|
12-4-2010 14:18:12
leuk om te horen dat ik dus niet als enige in spanning wacht
mijn toekomstige schoonmoeder gaat mijn bruidsboeket maken en ben toch ook al mijn verloofde de nodig tips aan het geven
juist aan zijn mama heb ik wel duidelijk gezegd wat ik niet en wel mooi vind en welk kleur ik liefst zou hebben
ik weet dat ik me een beetje ongerust maak voor niets, maar brengt toch een extra spanning mee voor de dag zelf
|
|
Stephanie
10-7-2010
|
12-4-2010 17:01:17
Hoi Eva
Wij zien ook pas op de grote dag elkaars outfit voor het eerst.
Ik heb in de bruidswinkel een stukje stof van mijn kleed meegekregen, zo kon mn ventje zn kostum afstemmen op het mijne.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
|
|
An
18-9-2010
|
13-4-2010 10:09:20
Hoi iedereen,
Ik was er bij, bij het kiezen van zijn kostuum! Mijn ventje zal er chic uitzien :°)
Veel succes iedereen,
An
|
|
karlien
28-6-2008
|
18-4-2010 0:59:37
Ook bij mijn man (ondertussen) mocht ik niet mee gaan kiezen.
zijn getuige is meegegaan, en ik had aan haar een foto van mijn jurk getoont,
zo kon zij ervoor zorgen dat alles samen paste.
Mijn boeket is hij gaan kiezen (jaja, alles traditioneel) maar ik ben ook met mijn foto eens langs de winkel gemoeten, zodat mijn boeket er ook bij paste.
ook heb ik stukjes stof van mijn jurk moeten brengen.
Op die manier past alles toch bij elkaar.
En zeg nu zelf, echt vloeken doet het zelden.
Het is wel heel fijn als ook zijn kostuum een verrassing is :-)
veel succes!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|