Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

orginele uitnodiging/ trouwkrant

4-1-2006 21:07:34
Hallo allemaal, wij trouwen op 11/08/2006 en wij zouden een orginele uitnoding willen sturen. Daarom hadden we gedacht aan een trouwkrant

Sarah
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 938

Sarah
11-8-2006
 Meld misbruik4-1-2006 21:13:20

sorry, mijn vraag was eigenlijk nog niet af, zijn er onder jullie die ook zo een uitnoding gebruikt hebben en misschien nog interessante ideetjes hebben

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-1-2006 8:41:49

Dag Sarah

Ik heb eens een boek ontleend van de bib, maar ben nu de juiste titel kwijt, twas iets met trouwen (ja natuurlijk), ik geloof zelfs, op de voorkaft is er zo'n kopel dat van een duin naar beneden springt, tis een redelijk recent boek. In ieder geval, d'r staan veel weetjes in over trouwen. En enkele maanden geleden was hier ook een topic over trouwweetjes, waar er veel dingen staan.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-1-2006 9:13:09

Hey Sarah,

Ik kan je jammer genoeg niet helpen met je vraag maar wil je alleszins proficiat wensen met jullie tokomstig huwelijk. Ik hoop dat het die dag mooi weer mag zijn en dat je kan genieten met al je vrieden en familie.
Ik zal samen met je aftellen want mijn ventje en ik trouwen op dezelfde dag.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...