Terug naar overzicht
Jouw ouders, zijn ouders en de getuigen (en ev. broers of zussen).
Hallo, Bij ons zijn volgende personen dan aanwezig: Ouders Grootouders Broers & zussen Getuigen (Foto - en videograag en/of ceremoniemeester) Gwen
op dat moment eigenlijk enkel ouders, grootouders, broer, zussen en getuigen als die iemand anders zijn dan broer of zus maar wil je daar een goede vriendin of vriend bij kan dat ook, wat en wie je eigenlijk zelf wilt
De bruidskindjes niet??
Ah ja, die ook, maar die hadden wij niet!
Goede vraag, ik wist dit ook niet.Geven jullie ook allemaal een lunch?
Jawel! Wij hadden 's middags een picknick in het bos! Supergezellig!!!
Bedankt voor jullie info ! Ik dacht wel zoiets, maar mijn tante's wonen ook vlakbij en ik wist niet goed of 't de bedoeling was dat zij ook al zouden komen... Wij trouwen enkel voor de wet, in de namiddag, dus we starten onze dag tegen de vroege middags. Ik denk dat we gewoon aperitief gaan voorzien, met wat hapjes, en broodjes. Niet té uitgebreid. Bij mooi weer kan dat bij mijn ouders in de tuin, en anders in de veranda. Gewoon een glas met een hapje kan volgens mij ook prima hoor, Debra :-)
Bij ons komen onze ouders, broers en zussen, getuigen en de meter en peter van ons allebei. Wij trouwen ook alleen voor de wet.Groetjes
Wij trouwen ook alleen voor de wet en ja mijn tantes zouden ook graag erbij zijn maar mijn mama heeft al gezegd dat dat niet kan.Dus enkel zussen met partners, ouders en grootouders en bruidskindje enja de zussen zijn getuigen. Maar iedereen is wel welkom op het gemeentehuis maar voor we naar het gemeentehuis gaan, drinken we ook een glasje en eten we nog iets kleins(waarschijnlijk mini koekjes vanbij de bakker) en dat is alleen voor de mensen van hierboven. Wel goed om weten dat er nog mensen zijn die enkel voor de wet trouwen! Groetjes Maaike
Wij doen het zoals de meesten hierboven al vermelden. Onze ouders, grootouders, broers en zussen (=bruidskindje) en getuigen komen al rond half 11. Mijn vriend doet zijn intrede rond 11u en dan drinken we een glas en we voorzien wat broodjes. Rond half 1 vertrekken we naar't gemeentehuis. Vanaf dat moment zijn tantes en nonkels ook welkom, maar het eerste moment is enkel voor de meest dierbaren :-) Ik denk dat er steeds meer mensen alleen voor de wet trouwen. We gaan zelf nooit naar de kerk dus we vonden niet dat we dat dan wel opeens moesten doen op de belangrijkste dag van ons leven...