Terug naar overzicht
wij geven er ons feest op 7 mei. We trouwen er niet in de kapel, maar we doen daar wel de afsluiter van het feest. Maar ik stel voor dat je gewoon eens belt naar hen, ze zijn daar super vriendelijk en beantwoorden al je vragen aan de telefoon of via mail.
Wij gaan er trouwen op 19 juni 2010. Wij gaan onze 'mis' (niet officiele daar doen ik de kapel. Onze pastoor gaat deze dienst doen. We hebben ook al iemand gevonden voor te komen zingen in de kapel.Ik vind dat de kapel veel charme heeft. Normaal konden er zo een 100 personen binnen.
Mijn zus is drie jaar geleden daar getrouwd en ik heb alleen maar lof. Ze zijn eerst in de kapel getrouwd met een voorganger van Rent-a-Priest. Daarna was er een uitgebreid middagmaal met de suite en 's avonds een receptie en koud buffet voor de andere gasten. Het eten was superlekker en ook heel vriendelijke mensen. Echt een aanrader als je een unieke locatie zoekt!
Geweldige locatie! Spijtig dat wij in de winter getrouwd zijn, het was toen een beetje koud voor de kapel! ;)) Maar het avondfeest en de fotoshoot waren er geweldig... Ik denk dat zowat alles daar bespreekbaar is... gewoon even een afspraak maken! groetjes en have fun! Neel
Echt een leuke zaal, wij hebben er al een feest gehad en het was keigoed! Het eten was er ook superlekker. En inderdaad, volgens mij kan je met de eigenaars echt alles bespreken! Groetjes