Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boekje voor de kerk??

12-4-2010 19:19:00
weet ter iemand of de kerk zelf een boekje van hun eigen hebben of da je der zelf 1 moet voorzien,we trouwen in aug 2010 en ben daar allemaal ni zo goed in ppff ,of heeft ter iemend zin om te helpen

natacha
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1046

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 19:33:29

Moet je zelf maken ja: ideeën en leidraad vind je hier: http://annunaki.nl/trouwen/misboekjes/voorbeelden-misboekjes/

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 20:24:29

hey

heb er een paar die ik gerust wil door sturen naar je
of het mijne je moet dan enkel de namen veranderen als je de teksten goed vind
of een paar teksten veranderen van het een naar het andere boekje

groetjes

je moet je mail maar achter laten in een pv bericht

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 20:26:04

Ik wil je gerust een bundel doorsturen, met heel veel info van de pastoor zelf... Stuur me maar een mailtje ofzo... deborah.debbaudt@telenet.be
Groetjes
Deborah

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-4-2010 8:50:31

Bij de pastoor kan je ook een hele bundel teksten inkijken en daar uit kiezen. Tegenwoordig werkt iedereen inderdaad met een zelfgemaakt boekje. Zo'n +/- 15 jaar geleden was dat nog veel minder het geval. Ik denk dat als je zelf geen boekje ineensteekt, dat je dan een héél klassieke viering zult hebben en weinig gepersonaliseerd.

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik13-4-2010 10:16:48

Als je wil, stuur ik je ons misboekje eens door, mijn email is sabine@develdbloem.be

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-4-2010 11:42:19

Het is toch heel belangrijk dat je daar tijd insteekt hoor. Bij mijn broer stond er een 'verkeerd tekstje' in. De pastoor werd kweet-nie-hoe-lastig. Hij wou ze al niet meer trouwen enzo. Uiteindelijk hebben ze hun misboekje nog aangepast en is hun mis er gekomen. Maar amaai, verschrikkelijk, de pastoor liet heel duidelijk merken dat hij er tegen z'n goesting stond. (hij was ook een kwartier te laat enzo)

groetjes, Carolina

Katrien
28-8-2010
 Meld misbruik13-4-2010 15:31:32

Ik trouw ook in augustus en moet er ook nog eentje maken.
Wie zoals hierboven gezegd ideeën heeft mag deze anders ook doorsturen naar katrien.deman2@telenet.be

daniella
27-8-2010
 Meld misbruik14-4-2010 10:25:16

bij mij net hetzelfde, we trouwen eind augustus en moet ook nog volledig starten aan ons misboekje
alles is welkom want ben er helemaal geen held in om zoiets in elkaar te flansen
willen iets persoonlijks maar weet niet waar te starten
daniella.schildermans@telenet.be

naomi
4-6-2010
 Meld misbruik18-4-2010 20:07:43

Wij moesten ook zelf het kerkboekje in elkaar zetten. Onze pastoor kwam met de website:
www.begijnhof.nl en dan het kopje pastoraat en dan huwelijk. Daar staan voorbeeld teksten en huwelijksliederen. Ook staat er een voorbeeld voor de indeling van de mis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info