Terug naar overzicht
Moet je zelf maken ja: ideeën en leidraad vind je hier: http://annunaki.nl/trouwen/misboekjes/voorbeelden-misboekjes/
hey heb er een paar die ik gerust wil door sturen naar je of het mijne je moet dan enkel de namen veranderen als je de teksten goed vind of een paar teksten veranderen van het een naar het andere boekje groetjes je moet je mail maar achter laten in een pv bericht
Ik wil je gerust een bundel doorsturen, met heel veel info van de pastoor zelf... Stuur me maar een mailtje ofzo... deborah.debbaudt@telenet.beGroetjesDeborah
Bij de pastoor kan je ook een hele bundel teksten inkijken en daar uit kiezen. Tegenwoordig werkt iedereen inderdaad met een zelfgemaakt boekje. Zo'n +/- 15 jaar geleden was dat nog veel minder het geval. Ik denk dat als je zelf geen boekje ineensteekt, dat je dan een héél klassieke viering zult hebben en weinig gepersonaliseerd.
Als je wil, stuur ik je ons misboekje eens door, mijn email is sabine@develdbloem.be
Het is toch heel belangrijk dat je daar tijd insteekt hoor. Bij mijn broer stond er een 'verkeerd tekstje' in. De pastoor werd kweet-nie-hoe-lastig. Hij wou ze al niet meer trouwen enzo. Uiteindelijk hebben ze hun misboekje nog aangepast en is hun mis er gekomen. Maar amaai, verschrikkelijk, de pastoor liet heel duidelijk merken dat hij er tegen z'n goesting stond. (hij was ook een kwartier te laat enzo) groetjes, Carolina
Ik trouw ook in augustus en moet er ook nog eentje maken. Wie zoals hierboven gezegd ideeën heeft mag deze anders ook doorsturen naar katrien.deman2@telenet.be
bij mij net hetzelfde, we trouwen eind augustus en moet ook nog volledig starten aan ons misboekje alles is welkom want ben er helemaal geen held in om zoiets in elkaar te flansen willen iets persoonlijks maar weet niet waar te starten daniella.schildermans@telenet.be
Wij moesten ook zelf het kerkboekje in elkaar zetten. Onze pastoor kwam met de website: www.begijnhof.nl en dan het kopje pastoraat en dan huwelijk. Daar staan voorbeeld teksten en huwelijksliederen. Ook staat er een voorbeeld voor de indeling van de mis.