TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
13-4-2010 10:17:41
Hoooiiii!!!
Wij trouwen op 25 juni 2011!!!
Spannend, hé!
Wij zijn ook al volop aan het plannen!
Ik heb al een trouwmap aangemaakt en ben al overal aan het rondkijken/rondvragen!
Wij hebben al onze zaal! Das het enige dat echt vaststaat!
We gaan dit weekend naar de priester!
Ik ben blij dat we niet de enige zijn die er zo vroeg aan beginnen!
Ben nogal een controle freak op dat vlak en alles moet perfect zijn!
Ik hoor vaak mensen zeggen "nu al beginnen? en het is nog meer dan een jaar"
Bedankjes heb ik ook al gezocht, maar het is zo moeilijk kiezen!
We waren zelf al aan het uitkijken voor kaartje, maar daar is het nu écht te vroeg voor!
Wij hebben trouwens beslist om alles zelf te doen! Geen ceremoniemeester, omdat we goed genoeg weten dat ik op onze huwelijksdag alles zelf ga willen doen! alles wat je zelf doet doe je beter, hum :p!
oohh ik ben ook al zenuwachtig en het is nog langer dan bij jou!
|
|
Lynn
21-9-2012
|
13-4-2010 11:22:51
Hallokes allemaal !! Ik ben nog erger :p ik begin nu al te plannen en we trouwen pas 22 september 2012 :p de meeste mensen zeggen dan ook van allee nu al beginnen plannen tis nog zo veraf, maar ik ben van mening dat je beter veel te vroeg begint dan veel te laat !! Nu hebben we tenminste nog tussen alles keuze en kunnen we rustig alles vergelijken zonder al te veel stress te hebben :) Veel geluk bij je planning !!! Groetjes
|
|
Kelly
4-6-2011
|
13-4-2010 11:34:36
Ik ben ook een controlefreak en ik wil alles tot in de puntjes in orde voor een budgetair vriendelijke prijs :-)
Een ceremoniemeester gaan wij die dag zelf wel nemen. Mijn ouders raden dat toch aan omdat je die dag met uw hoofd ergens anders zit dan alles te delegeren. Die mens gaat afzien met mij zenne! lol....
Naar uitnodigingen heb ik ook al gekeken, maar is idd nog wat vroeg. We zijn er ook nog niet uit of we zelf iets ontwerpen of iets kant en klaar bestellen. Smaak qua uitnodiging verschilt toch een beetje tussen mijn verloofde en ik.
Trouwjurken heb ik ook al bekeken en heb al een supermooie gezien! De collectie van Linea Raf. vind ik de max!
|
|
katrien
1-10-2010
|
13-4-2010 13:31:15
Hey,
Ik heb een trouwkleed van linea raffaelli en ben er fier op hoor.
Het is B10 SET 21.
Echt een mooi kleed dat zalig zit :-)
|
|
Katrien
4-6-2011
|
13-4-2010 14:27:55
Hey Kelly,
Hier nog een bruidje voor 4 juni 2011 !!
Van waar ben je ? Zelf kom ik van het antwerpse.
Ik heb me laten vertellen dat 1 jaar op voorhand plannen & vastleggen toch echt NIET TE VROEG is hoor. Toen wijzelf gingen kijken voor de zaal bleek dat er al heel wat data vastlagen, zeker in die periode, dus het is allemaal zeker niet te vroeg vind ik.
Ook bij ons ligt de zaal vast, de kerkdatum is besproken & eerste afspraken zijn gemaakt wat betreft fotograaf/ceremoniemeester & DJ.
Fotograag & DJ vind ik persoonlijk het moeilijkst, geen idee wie goed is..., dus mocht je suggesties hebben...
Alvast veel plezier met jullie planning &
GEFELICITEERD MET JULLIE VERLOVING !
|
|
Kelly
4-6-2011
|
13-4-2010 15:36:31
Ik ben ook van het Antwerpse. Namelijk Kessel, nabij Lier. Van waar ben jij juist?
Bij ons zit DJ bij in de zaal. Moeten er amper 300 euro voor betalen! Voor heel de nacht, zolang het feest duurt. Ceremoniemeester moet ik nog zoeken. Fotograaf hebben we maandag eerste gesprek mee. Met welke fotograaf heb je een afspraak?
Meer als een jaar op voorhand fotograaf zoeken is geen overbodige luxe. Had Jef Celen ook gecontacteerd, maar die is dan al volzet!!!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
13-4-2010 15:39:07
@ Katrien 1/10/2010: heel mooie keuze! Mag ik eens vragen wat die kleedjes van Linea Raf. ong. kosten? Heb daar echt geen idee van... Mercikes hé!
|
|
Kim
21-5-2011
|
13-4-2010 19:09:10
Wij trouwen 21 mei 2011 :) Zaal, kerk (datum & uur), gemeentehuis, fotograaf en videograaf liggen al vast. Nu is het tijd om een hele tijd niks te doen, haha :)
Uitnodigingen maak ik zelf want ben grafisch vormgever ;) Een kleed zal iets voor september/oktober zijn.
|
|
Daisy
4-6-2011
|
13-4-2010 23:28:47
Hey,
Wij trouwen ook op 4 Juni 2011 en ben toch ook al volop bezig met de planning. Wij hebben 3 kindjes die tegen dan 6, 4, en 2 jaar zullen zijn.
Onze zaal is al vastgelegd en ben nu nog aan het twijfelen tss 2 fotografen, vind ik echt wel een moeilijke keuze.
Daarna denk ik dat we met de rest nog wel even kunnen wachten, k vind het zelf ook wel beter om zeker een jaar op voorhand de tijd te nemen om alles goed te overlopen. Het si zo al stresserend genoeg!!
Nog veel planplezier!!
xXx Daisy
|
|
shirley
25-6-2011
|
14-4-2010 17:56:30
Hoi!
Wij trouwen op 25 juni 2011! Hebben nog niet veel geregeld, enkel de zaal ligt vast en 1 van de dagen zullen we ook al eens bellen voor de kerk vast te leggen. Voor de rest heb ik natuurlijk al veel opt internet gezeten om bruidsjurken te bekijken!!!
veel plezier met de voorbereidingen!
xxx
|
|
Vanessa
27-5-2011
|
16-4-2010 12:28:55
Dag Kelly,
ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die een jaar op voorhand aan de voorbereiding is begonnen :-) (28/05/2011). Bij ons ligt volgende reeds vast:
- zaal (de barrier in Houthalen) - fotograaf (Jef Celen) - ceremoniemeester (Eddy Wouters)
- de kerk aangezien we buiten onze parochie trouwen met een andere voorganger
- reeds eerste info opgevraagd betreffende onze huwelijksreis (rondreis Mexico)
De komende periode gaan we eerst verder zoeken naar gepast vervoer en een goede DJ (dit vind ik heel moeilijk zonder referenties).
Ik vind het super leuk deze voorbereidingen te treffen....
Nog veel plezier
|
|
Sylvie
3-6-2011
|
26-4-2010 14:32:07
Hallo bruidsjes...
Wij trouwen 3 juni 2011!!!
We zijn ook al volop bezig met de zaal en traiteur.
fotograaf vind ik wel moeilijk.
kent iemand een goede regio Antwerpen, Kalmthout...
nog iemand die 3 juni 2011 trouwt???
Veel succes nog
|
|
Lynn
25-6-2011
|
21-5-2010 21:08:10
Hey, mede toekomstige bruidjes ...
Wij trouwen op 25/06/2011 :-)
Ik vindt het allemaal zo spannend :-) maar zal wel niet alleen zijn denk ik.
Wij zijn nog altijd aan het twijfelen tussen een feestzaal of het feest in een tent in de tuin van de oma ????
Ik wou altijd mijn feest in tent maar nu zie ik dat mijn mama schrik heeft dat dit gaat tegenvallen enja ... (nu ben ik ook beetje aan het twijfelen)
@ Kelly kei leuk initiatief dat je hier topic begint over trouwertjes in 06 2011 !!
Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeel blij om te "lezen" dat ik niet alleen ben die al zo bezig met "organiseren"
Voor de rest ik ga samen met mijn zus de uitnodigingen zelf maken. Enkel de tekst wordt gedrukt door een drukker.Dus hier gaan we binnekort moeten mee beginnen, voor de rest ben ik beetje in paniek geslagen daar wij nog geen fotograaf hebben of ook geen idee wie hiervoor geschikt is. Maar hoop dat morgen dat mini-paniek aanvalletje over zal zijn als ik met mijn verloofde een paar fotograafjes kan opbellen voor eventueel een afspraak ofzo ??
we hebben al wel nagedacht over een locatie, maar weten totaal geen binnen-locatie (ben wel zeer optimistisch daar ik hier zelf nog niet aangedacht hadt, maar ik hier zoveel las over binnen-locaties) als iemand een voorstel heeft regio Leuven-Aarschot-diest(eventueel)
groetjes
en alvast veel succes voor iedereen!
|
|
Tamara
24-6-2011
|
28-5-2010 11:06:25
hoi!
wij trouwen 24/6/2011! zo spannend!
ik ben volop aan het zoeken naar een zaal, das niet gemakkelijk in de regio Beringen..
tips zijn altijd welkom!
we zijn er nog altijd niet uit wat we juist willen doen, eten met de familie en dan avondgasten voor het dessert of gewoon iedereen eten geven. mijn ouders zijn meer te vinden voor het 2e aangezien we niet al te veel gasten hebben ( zo'n 90 personen) en ze willen gerust sponseren :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|