Terug naar overzicht
Hoi Sofie, wij hebben gekozen voor feestzaal Tybeert. Omdat we dit de meest aangename zaal vonden om mee te werken. Domein 't Meersdael kan ik niks slechts over zeggen. Het enige minpuntje is dat ze met 1 hoofdzaal en daaraan worden witte, professionele en mooi tenten bevestigd. Daarin worden dan de rest van de gasten "verdeeld". We hebben dit zelf gezien op een trouw. Ik vond dit persoonlijk iets minder aangenaam. Je hebt het gevoel dat je er niet echt bijhoort. Wij zagen het bruidspaar ook niet zitten. Dus als er iets voor hen werd gedaan, dan moest je naar de hoofdzaal gaan. Niet dat het zover weg was. Maar je kon het niet meevolgen vanop de plaats waar wij zaten. Ik moet nu wel zeggen dat dit een goeie 6 jaar geleden is.... Dus misschien is het ondertussen al veranderd. Maar ik denk qua service en kwaliteit dat ze beiden op heel goed zijn. ik hoop dat je er iets mee bent :-) groetjes en succes. Shari
Hey, wij trouwen op 15 mei in feestzaal Tybeert. We hoorden er al heel wat positieve dingen over. Zelf hebben we er tot nu toe enkel goede ervaringen mee. De eigenaar is zeer vriendelijk, maakt alles (praktisch) zeer snel in orde en is heel stipt hierin. We zijn ook gaan voorproeven en het eten was zeer lekker! Voor mijn part, zeker een aanrader! Groetjes, Evi
Hallo Sofie Wij trouwen op 29 mei in feestzaal Tybeert. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. Het eten is heel lekker en de eigenaar is heel vriendelijk en wil écht alles supergoed in orde. De exclusiviteit vonden wij ook belangrijk. Ze hebben net het terras vernieuwd en mooi aangelegd. Succes met je keuze en de verdere voorbereidingen! Groetjes, Truus
Meisjes, Bedankt voor jullie reactie!! Ik vermoed ook dat de knoop is doorgehakt (geven vandaag onze fiat). We opteren voor de zaal Tybeert, Stijn (de vriend) had ook het gevoel dat in Meersdael een aantal hoekjes in de zaal waren, die minder interessant bleken (je kan inderdaad vanuit bepaalde hoeken niet alles zien). Het voorproeven is ook een voordeel bij Tybeert, dit blijkt onmogelijk bij Meersdael (hebben wel goede refereneties maar je bent toch dat ietsjes meer overtuigd als je zelf geproefd hebt). Geniet van jullie trouw, het komt voor jullie met rasse schreden naderbij!! Groetjes, Sofie