Terug naar overzicht
Dag EvyIk denk dat een uurtje wel wat te kort is om foto's te nemen, is dat inclusief verplaatsing?Wij trouwen al eerder voor de wet, dus dat valt al weg. Hier is onze dagplanningOnze dagplanning staat volledig op onze site, je moet maar eens een kijkje nemen users.poink.be/VickyLovesThierry We hebben heel onze dag gepland rond de mis, om 13u00 is het mis, dus hebben we ervoor gezorgd dat we om 13u00 klaar zijn en in de mis staan, en dan de receptie, foto's en feest nadien.Groetjes en succesVicky09.09.06
Hoi Evy,Een uurtje voor een fotoreportage is idd wat weinig hé. Kan je niet eens een 2de dag gaan voor de reportage. Ook wij doen dat omdat we geen tijd hebben voor onze reportage (ondanks de vele verplaatsingen) De dag zelf worden er enkel familiefoto's genomen. Als je onze dagplanning eesn wil zien die staat beknopt op onze website: http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl Bij ons stond de planning helemaal rond het uur van het kerkelijk huwelijk. Ik heb ook een weddingplanner (geen persoon hoor) een lijst van Loving You. Ik heb vorig jaar op de trouwbeurs in Gent een pakket gekocht waaronder een feestzalengids en heel veel loving yous zaten. Op die lijst saat wat je allemaal moet doen 1 jaar op voorhand, 6 maand op voorhand,...Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Evy, Toen mijn broer een jaar of vier geleden gehuwd is, hadden zij een draaiboek gemaakt voor de grote dag. Er stond netjes voor iedereen van de suite in wat er uur na uur te gebeuren stond en wat er eventueel verwacht werd. Was heel handig iedereen wist percies waar en wanneer hij of zij moest zijn. groetjes ine
Wij hebben het ceremoniële gedeelte gepland in de voormiddag, om zo de hele namiddag (van 13u tot 16u) vrij te hebben voor de foto's.Dus gemeente: 10u30, kerk: 11u (gemeente duurt toch maar een kwartiertje).Dan rond half 1 broodjeslunch in onze feestzaal, zodat we rond 13u kunnen vertrekken voor de foto's. De familie blijft dan in de feestzaal. Van 16u - 18u waarschijnlijk receptie. Diner om 18u30 of 19u, en dessert en avondfeest rond 21u30 of 22u. Deze uren gaan we straks met de feestzaal bespreken.
Ben ook met hetzelfde bezig,...We gaan uit van het principe dat men die dag misschien af en toe op ons moet wachten, maar dat men dat met alle liefde zal doen. Mij lijkt het belangrijkste dat je je eigen planning niet te strikt maakt.ons idee11u15 trouw stadhuis12u terug thuis met broodjes voor iedereen van het stadhuis12u30 foto's trekken etc14u30 kerkelijk huwelijk16u a 16u30 receptie18u a 18u30 break18u30 a 19u diner