Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar juwelen, haarversiering, tasje, zakdoek,...

13-4-2010 14:28:44
Hey bruidjes,

Ik zit met nog wat vraagjes omtrent bruids-accessoires. Hiernet plaatste ik al de vraag waar jullie je lingerie kopen. Maar waar ik nog naar op zoek ben is: juwelen (halsketting, oorbellen en armband), een tiara of diadeem, van die gedraaide speldjes voor in mijn haar, een tasje (gebruiken jullie dit eigenlijk?), zakdoek,...

Kunnen jullie me helpen waar jullie dit gevonden hebben?

Mijn kleed is de isabella van Marylise (wel in het ivoor besteld). Ik vind dat zo heel moeilijk om te weten welke juwelen er het beste bij passen.

Ik ben van Oost-Vlaanderen trouwens.

Alvast enorm bedankt!

Groetjes,
Dorien

Dorien
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 817

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik13-4-2010 14:41:14

voor je juwelen dorien verwijs ik je graag door naar dorien, ze heeft mooie bruidsetjes aan prachtige prijzen ook tiara of curly's voor in je haar,
ze maakt ze in kleur id je wenst.

dorien's frutsels is haar website hier is de link: http://www.catchycakes.nl/dorien/bruidssieradensets.htm

ze heeft aparte setjes maar ook complete setjes

ik ga mijn tiara er ook bestellen, helaas zit ik al met men juwelen te vroeg gekocht net voor ik deze website vondt en winkel wil ze niet terug nemen heb 318 euro betaald en is niet gedragen maar ja, ze willen niet dus zit er mee opgescheept. is ook met swarovski steentjes nochtans 550 steentjes :s

An
26-3-2010
 Meld misbruik13-4-2010 14:49:25

Mijn tiara is ook te koop,hij is 1 maal gebruikt, voor foto of info mag je altijd mailen anvandeven@live.be

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-4-2010 17:14:22

Een tiara, speldjes en dergelijke kan je vinden bij Veritas.

Een tasje heb ik niet gebruikt, omdat je al de hele dag op je boeket moet letten en toch de hele tijd handjes moet schudden en kussen... Op andere momenten heb je jouw man aan je arm... Ik gaf mijn spulletjes aan mijn mama en zij hield die voor me bij in haar handtas.

Sabrina
11-9-2010
 Meld misbruik14-4-2010 13:39:04

Hey Kristel,

Mss kan je je juwelen hier proberen te verkopen? Zal altijd wel intresse voor zijn denk ik?
Als je wil je mag altijd een foto doormailen sabrinavoet@gmail.com.
is maar een idee hé zeker geen verplichting.

Groetjes sabrina

Kiara
5-3-2011
 Meld misbruik14-4-2010 18:08:39

Hoi,

ik bestelde mijn juwelen via Kim van Duckiejewels (de links is geloof ik www.duckiejewels.be maar je zal het ook wel kunnen vinden op Google) en ben er heel tevreden van! Ze maakt op juwelen op bestelling enzo.

Groetjes!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik15-4-2010 1:43:18

wij laten onze juwelen maken door een vriendin van ons die kan toveren met kleine pareltjes en draadjes:-)
Mijn kapster zorgt voor mijn curlies, zowel daar als in veritas zijn ze goedkoper dan bij Doriens Frutsels. Ik vind haar juwelen erg mooi maar vind dat ze soms echt véél vraagt voor wat het is.
Ik heb geen handtas,mijn vriendin wel. Zij kocht ze in de schoenwinkel Tsjari in Breda, waar ze die in dezelfde kleur als haar kleed kleurden, prachtig resultaat!
Vermits we allebei een boeket hebben en elkaars hand moeten vasthouden én handjes moeten schudden, weet ik al niet waar ze die handtas gaat houden :-) Mijn getuige houdt mijn spulletjes bij.
Ik pak gewoon papieren zakdoekjes in een leuke verpakking (bij Bozzy enz verkopen ze die).

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...