Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning van de dag

  13-4-2010 15:50:28
Hallo
We trouwen 3/9/2010 en hebben een eerder kleine familie die toch van redelijk ver (100 km) moet komen.
We trouwen enkel voor de wet, om 11.00u. We willen daar enkel met de suite naartoe.
'S avonds vat het diner aan rond 18.00u voor de 'suite': we kozen voor een intiem familiediner, omdat we een nogal versplinterde familie hebben.
En dan start rond 21u het avondfeest met dessertenbuffet en een groot dansfeest.

Nu vroeg ik me af: hoe kunnen we best die tijd opvullen tussen 11u en 18u? Nemen jullie de familie mee wanneer de trouwfoto's gemaakt worden? Zorgen jullie ook 's middags nog voor een middagmaal? Of gaan jullie de stad in met de familie? Maar wat doe je daar dan?

K weet het even niet zo goed meer!

Hoe doen jullie dat?



veronique
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 904


Wendy
24-6-2011
 Meld misbruik13-4-2010 15:57:46

Wij laten de familie 'thuis'. Eerst met z'n alleen op 1 locatie, dan gaan wij weg en in die tussentijd vermaakt de familie zichzelf wel.
Als je echt iets wilt doen met de familie, misschien kan je een bowling zaal o.i.d. afhuren? Hebben wij met ons geregistreerd partnerschap gedaan! Doen we ook niet met de bruiloft hoor, maar kan misschien wel leuk zijn!



Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik13-4-2010 16:12:30

Wij trouwen ook op 3 september :D

De familie van mijn vriend moet ook van ver komen (150-tal km). Weliswaar zit er niet zo'n grote tijdspanne tussen ons huwelijksviering en de start van de receptie, maar wij gaan voor de suite en de familie die van ver komt een koffietafel in ons zaal geven terwijl wij foto's gaan nemen.

We hadden ook al gedacht om ze een stadswandeling met een gids te laten doen intussentijd, aangezien ze 't hier niet zo goed kennen.




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-4-2010 17:02:56

Wij deden 's middags een picknick in het bos en erna een huifkartocht waarbij onderweg ook de foto's werden genomen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...