Terug naar overzicht
Hey Lieve,al gedacht aan het dagelijks brood (of noemt het daar nu le pain quotidien)? Het is alleszins een fantastisch ontbijt en brunchadres en ligt op de sint-pietersnieuwstraat in Gent! En er is een grote tafel waar je met iedereen samen mss kan aanzitten?Succes.Nele
Hey,ja, ik had er al van gehoord, maar heb jij misschien extra gegevens, want ik vind het nergens terug, niet via de Gouden Gids, niet via de site van Gent, nergens een website te vinden...Groetjes,Lieve
Lieve,wij hebben hier een brunchboekje liggen (van bij de standaard) en daar staan 3 mogelijkheden in - blijkbaar toch onder een andere naam dan degene die ik dacht, maar kom, ik plak de gegevens hier even onder:- Brooderie 09/2250623- Broodhuys 09/2257765- Pain Perdu 09/2241825Ze lijken alledrie dezelfde sfeer uit te stralen, en die ziet er wel goed uit, vind ik. Hoop dat je er iets mee bent.Succes.Nele
Nele,heel erg bedankt!Lieve
Hey,jammer, de groep is te groot voor onderstaande adresjes. Nog iemand een ideetje?Groetjes,Lieve
Je kan misschien eens informeren bij de Foyer (boven het NTG) op het sint-baafsplein.Volgens mij groot genoeg.Groetjes,Els