Terug naar overzicht
wij hebben onze ringen daar ook besteld en trouwen voor jullie maar hebben nog geen bericht gekregen, zal maar eens snel bellen dan om te horen hoe het zit met onze ringen. maar ik ben blij te horen dat de jouwe volledig geworden zijn wat je wou, ik hoop dat de mijne ook zo goed meevallen.
Wij hebben ook nog geen bericht gekregen en trouwen binnen 1.5maand.Wanneer hadden jullie de ringen besteld?
Dag Annelies .. Zo grappig een naamgenot die trouwt op dezelfde dag :) Bij ons hadden ze gezegd dat de ringen pas in juni gingen af zijn :) Ben nu wel een beetje jaloers :) Groetjes Annelies
Wij hebben de ringen nodig op ons wettelijk huwelijk op het einde van deze maand, ons kerkelijk op 17-7-2010, vandaar dat onze bestelling 4 weken vooraf klaar is. Je moet maar eens een mailtje sturen als je ongerust bent! @annelies: wat toevallig op dezelfde dag, veel succes met jullie verdere voorbereidingen!
Hallo, Wij trouwen op 22 mei en ik heb deze middag een berichtje ontvangen dat onze ringen klaar zijn bij FDO. Ze zijn dus volop bezig aan de ringen voor mei (en eind april). Nog niet teveel zorgen maken dus! Groetjes!!
Ik trouw op 4 juni en heb net een smsje gekregen dat de ringen vanaf volgende week klaarliggen. Blij blij blij :)