Terug naar overzicht
Leuk hé? Wij gaan vanavond naar de proef kijken, als die goed is hebben we volgende week de onze Ik ben reuzebenieuwd wat de mensen er van gaan vinden, want niemand weet hoe ze er gaan uitzien! Groetjes, Wendy
Zo leuk! Dit is hetgene waar ik het meest naar uitkijk in de komende weken. Wij gaan morgen bij de drukker voor het papier te kiezen, dus de onze zullen we ook bijna hebben Aangezien ze ontworpen zijn volledig naar ons idee, zijn we ook benieuwd naar wat iedereen ervan denkt. groetjes eva
Leuk voor jou! Je moet het maar zien zitten om ze zelf in elkaar te steken :-)Dan krijg je er des te meer voldoening van he! Wij hebben deze week de foto's gekozen voor op de uitnodiging en een eerste proefdruk gezien op de pc, dus nu afwachten en dan de proefdruk eens in't echt zien! Het wordt wel heel mooi en ik verlang ook om te weten wat iedereen er van vindt, want ook van ons weet niemand hoe ze eruit gaan zien en ze zijn allemaal zooo benieuwd :D Da's toch leuk he, iets weten wat een ander nog niet weet, haha :D GroetjesValerie 04/09/10
Succes, die van jullie zullen er ook wel super uitzien! En uiteindelijk, het belangrijkste is dat jullie ze zelf mooi vinden! Maar begrijp het wel dat het altijd leuk is om complimentjes te horen Ik had fotografie gestuurd, dus het is een beetje mijn hobby om zoiets in mekaar te steken geeft me zeker en vast meer voldoening! Groetjes