Terug naar overzicht
Hallo,ik vind dat als jij zo'n speciale bant hebt met deze jongen, dat je hem dan zeker niet mag overslaan! Hij zal het waarschijnlijk ook heel leuk vinden als je aan hem denkt op zo'n speciale dag...Volgens mij kan je echt geen leeftijd plakken op hoe oud je bruidskinderen moeten/mogen zijn.Het belangrijkste is, dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden...GroetjesELKE12-08-2006
ik zou het hem vragen. Als hij zelf het ziet zitten, waarom dan niet?Katrien
Ik zou het hem ook eens vragen. Waarom niet hij zal dit waarschijnlijk heel leuk vinden en misschien vind je nog een jobje die hij kan doen op jullie dag en dan zal hij zich ook belangrijk voelen.Zeker doen!Davine
Hey GerlindeZeker doen. Hij zal stralen van geluk. Wij zelf hebben mijn zusje en broertje gevraagd, deze zullen dan 12 en 10 zijn, ook ni meer van de jongste. Maar ik kan je nu al zeggen dat ze heel fier zijn.GroetjesTascha08.04.06
HeyIk ben zelf ook een aantal keer bruidsmeisje geweest, op mijn 2 jaar, op mijn 7 en de laatste keer op mijn 14 jaar!Op mijn 14 was dat samen met een bruidsjongen die ook 14 was (trouwens mijn eerste kus geweest :)...) Dat was de broer van de bruid en ze wou hem er zeker bij. Er was dan nog een bloemenmeisje van 3 jaar. Dus, als hij het ziet zitten, zou ik het zeker doen!GroetjesVicky09.09.06
Mijn bruidskindjes zijn ook 10 en 11. Ze vinden het een hele eer want hadden het nog nooit eerder mogen doen. Ik laat ze wel iets extra doen tijden de misviering: lezen - geld ophalen - ...Tine 25/2/2006