Terug naar overzicht
Dag Anne Wij zitten in hetzelfde schuitje hiermee. Gelukkig heb ik nog een klein nichtje van 5 jaar oud, dus laten we haar voorlopen.En nogal een chance, 't is zo'n mooi popje die graag kleedjes enz. draagt :-) Maar wij hebben er ook maar ééntje, maar dan gaat alle aandacht naar dat ene kindje, dus da's ook wel leuk! Ik zou als ik jou was toch wel dat jongetje laten voorlopen. Je geeft hem zo'n wandelstok ofzo, je kan dat mooi opdoen hoor :-) Bij ons gaat mijn nichtje de ringen op een kussen in een ballon brengen en dan moet ze de ballon kapot prikken en bij het buitengaan heffen wij haar op en moet ze prikken in een ballon die boven ons hangt en dan valt daar confetti uit :-) Dat kindje zal genieten van de aandacht en een leuke tijd hebben denk ik toch :-) Hopend je hiermee te kunnen helpen! GroetjesValerie 04/09/10
wij hebben er ook maar eentje! mijn vriend zijn petekindje! ze wordt binnenkort 5 jaar. we hebben bewust voor 1 gekozen. de familie was het hier niet mee eens maar wat wij willen gaat voor. een echt meisje dat er zelf al enorm hard naar uitkijkt! vind het ook leuk voor de foto's enzo veel succes
Wij hadden er geen. Wij vonden dat eigenlijk weinig 'nut' hebben. Hou er rekening mee dat de kindjes (het kindje) ook in de belangstelling staan en dat niet elk kind hier evengoed mee overweg kan. Ik denk (maar wie ben ik?) dat een kind alleen zich sneller verlegen zal voelen onder alle aandacht en dat hij / zij zich snel zal vervelen (bv. in de kerk). Ik ben zelf leerkracht in het eerste leerjaar, dus binnenkort staat de eerste communie weer gepland. Dan merk ik steeds dat heel wat kinderen zo'n viering erg lang vinden, ook al is die dan heel kindvriendelijk en mogen ze veel doen. Ook durven kinderen wel eens niet 'in hun gewone doen' zijn door de stress en de aandacht.
Wij zullen waarschijnlijk ook gewoon geen bruidskindjes hebben .. Eigenlijk ook niemand die hiervoor echt in aanmerking komt en 'k zie het nut ervan ook niet echt in.
Wij hebben ook geen bruidskindjes vanwege te veel kindjes in de familie ... Zeker keuze uit 15, maar wie neem je dan? Om ruzie te vermijden (mijn kind, mooi kind!) hebben we er geen. Zal ook wel leuk worden zo :-) Veel succes allemaal!
wij hebben één bruidkindje, zij is 3,5 in juni en het kindje van vrienden van ons. Als ze op het moment zelf plots niet wil is dat zo, dan is dat ook helemaal niet erg. Geen traantjes op onze trouw, dat ze zich maar gewoon amuseert ;)