Terug naar overzicht
nee je bent ni de enige ,ik ben nu al aan klagen en heb nog 4mnd te gaan dus!maar ik doe da ni ze 1voor1 brengen ik zit hier met een gezin van 4 kindere dus evident is da ni he om alle avonden weg te gaan!ma denk da we allemaal blij zijn met het resultaat die dag dus ons hard werken wordt toch beloont he,nog heel veel huisbezoeken genot groetjes tacha
alle uitnodigingen persoonlijk aan huis afgeven, pfff je moet het maar willen, veel respect voor alleszins wij gaan de uitnodigingen van familie ook niet met de post opsturen, maar we gaan deze persoonlijk bij de grootmoeders gaan afgeven en iedereen komt daar toch bijna elke twee of elke andere week, en ze kunnen dan hun uitnodiging meepakken de rest zullen we ook wel ronddragen, maar gewoon in de bus steken, niet aanbellen, want anders ben je bijna een uur kwijt per uitnodiging Veel succes nog alleszins! en geen zorgen over de stress nu, maar probeer op de dag zelf volledig rstig te zijn en van elk moment te genieten groetjes eva
Hoi, Ik ken het, wij moeten ook alle uitnodigingen persoonlijk weg brengen. Nu die van onze vrienden hebben wij grootendeels opgestuurd zullen ons dat niet kwalijk nemen, maar ik weet in de familie zullen er mensen zijn die het ons wel kwalijk nemen als we ze niet persoonlijk brengen. Wij gaan er dan ook deze week eens aan beginnen want het kort nu toch wel af... Ik heb er een beetje een schema on gestoken de mensen die dichtbij elkaar wonen proberen we toch wel op één avond te doen... Ach er komt veel bij kijken maar ik vind het wel super leuk! Ik vraag me soms wel af of ik nadien niet in een zwart gat zal vallen?! Groetjes en nog veel succes! Dorien
:-) Dorien, is het slecht van mij al te denken hoe zalig dat zwart gat er voor mij momenteel uitziet !!! hahahaha... Ja, ik weet het bruidjes beetje old fashion - iedereen zo persoonlijk uit te nodigen maar we hebben al een goede uitleg als we binnenkomen ondertussen... Dus neen, geen uur per bezoekje !! eerder een kwartiertje !! Tot nu toe heeft iedereen hier wel begrip voor en appreciëren ze het feit dat we persoonlijk langskomen al is het niet lang... Ze weten ook dat we werken en laat thuiskomen en dan nog aan de ronde moeten beginnen maar ik weet zeker dat als we het niet zouden doen !! Dan zou het "het" gespreksonderwerp worden van de maand - - -