Terug naar overzicht
Hey, Onze ringen komen van daar, zijn hele mooie voor geen geld. Het zijn zilveren, ik ben namelijk allergisch aan goud.We dragen ze wel nog niet dus ik weet niet of het zilver goed is. Groetjes
hey,en mag ik vragen welke straat da is en wat uw gekost hebben je mag ook prive sturen he
Hey, Als ik het juist voor heb is het Sint Jorislaan in Herk de Stad. De prijs lag onder de 100 euro
Een keer per maand komt er bij ons een groothandelaar in goud. Hij komt speciaal voor onze trouwers. Als je wil kan je volgende maand komen kijken. Bij ons word het goud nog gewogen op een speciaal weegschaaltje. Laat maar een seintje : reinhilda@deblauwvoet.be
Wij hebben vandaag onze ringen gekozen en besteld bij de jood en we waren daar precies niet alleen. Voor de prijs van 1 ring bij de juweliers die we tot nu toe bezocht hadden hebben we nu 2 ringen.
Ik had er al van gehoord, maar had ook gehoord dat dat niet meer bestond! Wanneer is dat open??? xxx
Gisteren bestond hij nog en ik hoop dat hij over 3 weken ook nog bestaat anders hebben we een serieus probleem Alle dagen open behalve op vrijdagnamiddag en op zaterdag. Dus zondag de hele dag open. Is piepklein winkeltje en je waant je eerder ergens in Marokko of Turkije of zo, maar wel degelijk een bezoekje waard