Terug naar overzicht
hallo, ik regel de winterbruiloft van mijn zus, ze trouwen in december 2011. planning ligt nog niet volledig vast maar tot nu toe is dit zo... -Trouw wet om 11uur, nadien met de suite en getuigen gaan eten op restaurant... -Na het eten vertrekt het koppel op fotoshoot, binnen of buiten valt nog te bekijken, maar ze zouden er toch enkele buiten willen maken. -(wat de suite ondertussen gaat doen is waarschijnlijk naar een binnenspeeltuin gaan omdat ze zelf kinderen heeft en de suite heeft er ook) -daarna nog een broodje eten -om 18u gaat haar man naar de zaal, ook de mensen komen dan toe... -om 18u20 gaat zij dan naar de zaal en stapt over het gangpad naar haar man toe, daar wordt een dienst gehouden door rent a priest. -nadien wordt er een receptie gehouden en een dansfeest voorzien met dessertenbuffet
Dan verloopt hun dag zo een beetje als de onze zou gaan verlopen. Waar heb je het feest geregeld s'avonds?
zaal palace in buizingen, deze richten we zelf helemaal in en voor de desserts zorgen we zelf (wij zijn zelf traiteur in bijberoep www.traiteurdeverleiding.be), bijna alles is geregeld, nu zijn het de kleine dingen uitwerken, maar we hebben alles even stop gezet want morgen verwacht ik mijn derde zoontje... na 9maanden lang wachten
Beste Carmen,Misschien is de website www.winterwedding.be een goede tip. Daar staan verschillende ondernemers die bij huwelijken in de herfst of in de winter interessante kortingen geven.Wouter
Bedankt!