Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winterhuwelijk

14-4-2010 15:37:57
Wie heeft er al zo iets gepland?

Ik heb geen idee van wat de mogelijkheden zijn en wat de kosten hiervan zijn.

Wij wonen in Rumst, tussen Antwerpen en Mechelen. Misschien dat er iemand in de buurt al eens een huwelijksdansfeest gedaan heeft? Wat zijn jullie ervaringen/tips/...???

En stuur ik de familieleden na het middagmaal (koud buffet) dan weer naar huis tot s'avonds?

Ik heb ook al gedacht aan rent a priest juist voor het middagmaal... Maar dan moet dat natuurlijk ook kunnen op de lokatie.

Ik weet niet waar te beginnen!!!!
Misschien ook handig om te weten, wij hebben geen zomers huwelijk maar trouwen in het putteke van de de winter!
12 januari 2012.

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 880

heidi

Meld misbruik14-4-2010 16:54:29

hallo, ik regel de winterbruiloft van mijn zus, ze trouwen in december 2011.
planning ligt nog niet volledig vast maar tot nu toe is dit zo...
-Trouw wet om 11uur, nadien met de suite en getuigen gaan eten op restaurant...
-Na het eten vertrekt het koppel op fotoshoot, binnen of buiten valt nog te bekijken, maar ze zouden er toch enkele buiten willen maken.
-(wat de suite ondertussen gaat doen is waarschijnlijk naar een binnenspeeltuin gaan omdat ze zelf kinderen heeft en de suite heeft er ook)
-daarna nog een broodje eten
-om 18u gaat haar man naar de zaal, ook de mensen komen dan toe...
-om 18u20 gaat zij dan naar de zaal en stapt over het gangpad naar haar man toe, daar wordt een dienst gehouden door rent a priest.
-nadien wordt er een receptie gehouden en een dansfeest voorzien met dessertenbuffet

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik14-4-2010 16:58:51

Dan verloopt hun dag zo een beetje als de onze zou gaan verlopen.

Waar heb je het feest geregeld s'avonds?

heidi

Meld misbruik15-4-2010 8:05:43

zaal palace in buizingen, deze richten we zelf helemaal in en voor de desserts zorgen we zelf (wij zijn zelf traiteur in bijberoep www.traiteurdeverleiding.be),
bijna alles is geregeld, nu zijn het de kleine dingen uitwerken, maar we hebben alles even stop gezet want morgen verwacht ik mijn derde zoontje... na 9maanden lang wachten

Wouter

Meld misbruik16-4-2010 20:26:29

Beste Carmen,
Misschien is de website www.winterwedding.be een goede tip. Daar staan verschillende ondernemers die bij huwelijken in de herfst of in de winter interessante kortingen geven.
Wouter

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik23-4-2010 7:54:04

Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...