Terug naar overzicht
Ik ben gewoon naar de vrijdagsmarkt in Herentals geweest. Bij snoepkraam Wannes heb ik zakjes gevonden en ze zelf gevuld. Ik had niet veel tijd meer. Anders kan je deze daar ook bestellen. Ik had ze gewoon in een rieten mandje liggen. groetjes, Carolina
wij gaan ze ook zelf vullen, zakjes en lintjes gekocht in AVA en voor snoepjes gaan we smarties gebruiken. In AVA hebben ze ook potloden enz om erbij te steken groetjes
ah ok, dan moet ik eens bij de AVA passeren misschien, en dan een hoop snoep gaan halen op de markt, ja da's wel een goed idee
Hallo, Zakjes en lintjes heb ik gekocht bij AVA en voor de snoep ben ik naar MACRO gereden omdat ze daar héél veel keuze hebben. Gwen
Hey, Ik ga naar de vrijdag- of zondagmarkt snoepjes kopen in de themakleur en zelf de zakjes vullen. Voor de zakjes doe ik beroep op mijn schoonmoeder, samen maken we zakjes van organza. Zelf maken drukt de prijs een beetje en ik heb ook een leuk modelletje in gedachten maar kan het in geen enkele winkel vinden... Voor het vervoer zit je altijd goed met een rieten manje maar ook dienbladen met een hoge rand (in hout) zijn een aanrader. Je kan de mandjes/handvatjes aankleden met stof/organza is een contrasterende kleur. Groetjes Evelien.
Beste, In het centrum van Mol is een heel goed snoepwinkeltje. Zij maken bv hun chocolade zelf, pralines enz..... Maar ze hebben ook dingen die kindgericht zijn. Speciale, lekkere dingen....
ben vandaag met m'n ma op pad geweest, die wist nog een leuk winkeltje. Het zijn belleblaasjes geworden (blauw met paars en roos met groen) met onze namen en datum op, en een tekeningetje van een kikker met een kroon), met daaraan een zakje lekkere snoepjes :-)Hopelijk is het mooi weer, dan kunnen ze met z'n allen beginnen blazen ;-)