Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dbij ons hebben de tafelthema's allemaal met Ierland te makenwe hebben elkaar daar leren kennen, dus dat leek ons wel leuk
Hoi Chaèlle, bij ons zullen het namen van festivals worden die we bezocht hebben omdat we alletwee muziekliefhebbers zijn. Groetjes an
Onlangs op een trouwfeest zag ik themanamen van vliegmaatschappijen met hun logo's: virgin, ryanair, klm, alitalia,... grtz www.discovideo.be
Bij ons waren het merknamen van moto's vb Yamaha... Maar wij hebben een motozaak dus dit zal niet voor iedereen toepasselijk zijn
Hallo, Hier ben ik ook nog naar op zoek! Dit vind ik echt moeilijk! Onze ceremoniemeester stelde voor om liedjes te gebruiken. Dus als de personen aan tafel moeten gaan, speelt de DJ het refrein van dat liedje. Weet ook nog niet goed wat we gaan doen, dus alle suggesties zijn welkom! Groetjes, Joke 31/07/10
Hallo, Wij reizen beide heel graag en hebben daarom gekozen voor de bestemmingen waar we samen al naar toe zijn geweest.. Groetjes, Patty
Wij hadden ook reisbestemmingen. Op de tafels stonden dan foto's van ons op die reisbestemming.
Hallo, wij hebben gekozen voor spreuken en zegswijzen. Het eerste deel staat op hun kaartje dat ze aan de deur krijgen en het tweede deel van de spreuk staat op de tafel.