Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes mint to be

14-4-2010 22:34:11
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met deze bedankjes?
Of wat vinden jullie van deze bedankjes?

http://www.bedankjes.nl/trouwbedankjes-bedankjes-trouwen/snoep/mint-to-be-blikje-met-snoepjes-1.html

We zijn nog aan het twijfelen,vooral ik... Men aanstaande zou graag deze nemen,maar ik had graag een kaartje er aan gehangen met erop : dank je dat je er bij was... Iemand tips?

x

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1000

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik14-4-2010 22:52:24

De muntjes zijn wel leuk, maar ik vind het ook wel leuker als er een kaartje bijhangt dan... Wij hebben de klavertjes4 van die site. Hebben daar een proefpakketje aangevraagd maar weet niet of je de muntjes als extra optie kan nemen? Misschien moet je dat eens proberen, kan je zelf eens kijken hoe ze in het echt zijn. De belleblazers vielen enorm tegen in het echt vond ik...
Succes!

groetjes Kristien

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik15-4-2010 8:01:40

Wij hebben http://www.thefavourstore.com/p-137-mint-tins.aspx

We hebben ze gebruikt als naamkaartjes voor het avondfeest, van binnen hadden we ze gevuld met m&m met onze namen op.

Je kan ook vanonder een sticker plakken met Bedankt!
Achteraf sturen we ook nog een foto op.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-4-2010 21:39:25

Kan je er op den achterkant/onderkant geen etiket op plakken? Of zijn die daar ook bedrukt? Ik vind het anders wel heel leuk.

groetjes, Carolina

Elise
18-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 8:22:52

wij wilden er een kalkpapiertje inleggen met bedankt enzo op.
helaas is er vertraging in de levering en gaan we ze niet op tijd hebben..
we gaan dus iets anders moeten zoeken .. :/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...