Terug naar overzicht
Hey Eline, Wij hebben ook focus video genomen. Zijn daar op gesprek geweest en ze waren super vriendelijk. Hebben ook dvd's gezien en voor ons was het gebakken!! Op 10 september komen ze bij ons filmen. En ze komen zelfs ons getatoeëerde ringen ook filmen dit zal nog voor den trouw zijn en was in de prijs inberekend. Dus ff afspraakje regelen en dan kan je nog zien he.
Ja, waarom spreek je niet met hun af om enkele dvd's te bekijken? Wat andere koppels geweldig vinden is misschien saai voor jou en andersom. Ik zou me in elk geval nooit laten leiden door reacties van anderen, zeker als je niet weet wie er aan de andere kant van dat scherm zit. Gewoon een afspraak maken en kijken wat ze te bieden hebben en dan weet je ook meteen of hun filmstijl je aanspreekt.
"getatoeëerde ringen" ? Daar had ik nog niet van gehoord, is wel speciaal. Dan kan je wel geen ringen aansteken in de kerk he
Wij werken veel in horeca en hadden op iemand anders zijn trouwfeest iets mooi gezien. Dezelfde avond kan in de zaal op groot scherm het verloop van de dag afgespeeld worden. Heel tof voor diegene niet aanwezig waren op het stadhuis of kerk. Prijzen vallen heel goed mee. Hangt af van wat je zelf wenst. Je kan natuurlijk niet wachten tot wij het onze hebben om te kijken want dat zou een beetje laat zijn. Maar het is echt wel mooi. Leolex filmstudio 015/226396 0479/218545