TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
15-4-2010 1:19:53
goh, ik vind dit precies echt wel héél laat om te beginnen zoeken, ik denk dat veel zalen al volgeboekt zijn... Ons budget is ook 'niet groot' en wij hebben eten met 40pers, daarna dessertenbuffet voor ongeveer 145pers. Wij hebben domein Martinus in Halle-zoersel (Nabij Antwerpen). zij hebben heel dure formules maar wij hebben de goedkoopste en die is zeker ook goed!
Voor de rest zou ik zoveel mogelijk zalen vragen of ze die dag nog vrij zijn,voor een offerte en menukaart vragen en op basis daarvan eens gaan kijken...
Succes!
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
15-4-2010 7:39:18
Je kan misschien eens kijken voor parochiezalen in de buurt, die kosten meestal niet zo veel(150eur) ofzo en als je die een beetje aankleedt kan je die best leuk maken. 27 aug is idd wel snel, das ook zo nen datum da er veel getrouwd wordt vrees ik, einde van de grote vakantie dus de meeste mensen zijn terug van verlof enzo, denk dat dat niet makkelijk wordt om een zaal te vinden, maar je kan altijd eens rondhoren! Veel succes! Groetjes
|
|
Lieve
26-6-2010
|
15-4-2010 9:05:14
In deurne op 't Arenaplein zit een zaaltje, is wel leuk en niet heel duur. Alleen de omgeving is niet fantastisch, en dat heb je misschien wel nodig in de zomer. Wij hebben kasteel rivierenhof in Deurne. Valt ook wel mee van prijs, als je de juiste formule kiest. :-) Succes!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
15-4-2010 10:17:40
Salons Luithagen zijn goedkoop voor diner, maar hun receptie dan weer niet. Hebben ooit lijstje gemaakt, alle prijzen ken ik niet zo uit het hoofd, wij doen in Hof van Coolhem, heb er tot nu toe zeer goed gevoel bij, maar echt oordelen kan pas achteraf hé.
Hier heb jij ons toch al vrij uitgebreid overzicht, maar nogmaals, voor prijzen moet je zelf kijken, hopelijk ben je er wat mee!
http://annunaki.nl/trouwen/trouwlocatie/trouwfeest-in-antwerpen/
|
|
Inge
26-6-2010
|
15-4-2010 11:21:37
hey,
wij trouwen in La Grange in Massenhoven.
wij hebben een dansfeest met hapjes. wat het in prijs zeer schappelijk maakt!
succes
|
|
Els
11-6-2011
|
16-4-2010 16:45:19
Ik had hier net gelezen dat La grange in Massenhoven goed zou zijn. Ben op de site gaan kijken en idd hun formule is exact wat ik zoek. Hun zaal lijkt mij in orde en hopelijk groot genoeg. Ik heb onmiddelijk gebeld naar de zaakvoerder en heb nu maandag een afspraak om te gaan kijken. Dit lijkt me echt wel iets leuk dus hopelijk komt dit allemaal in orde en is de all in prijs ook schappelijk... Duimen maar!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|