Terug naar overzicht
Hallo, Zeker eens gaan kijken bij Claire de Femmes, www.clairedefemmes.be. Op de website staan alle prijzen. De inrichting van de winkel is héél sober, maar een goede service, vriendelijke mensen en zéér betaalbare kleedjes. Groetjes, Joke 31/07/10
Ik had het mijne 2e hands gekocht om de prijs een beetje te drukken... Op 2e hands en kapaza vind je allerlei soorten jurken soms voor een zacht prijsje
Bij Couture Anny te Gent zijn de kleedjes naar het schijnt zeer schappelijk van prijs.
Hey An, ik heb al eens gekeken op Kapaza maar het is zo moeilijk om je er een beeld van te scheppen! Ga je dan bij de mensen thuis passen?
Ik heb mijn kleed gewoon bij P&C gevonden. Het zit als gegoten, is echt mooi en was heel schappelijk van prijs!!
Ik heb mijn kleed gekocht bij couture annie in Gent, een héél mooie prijs van nog geen 600euro en het is ècht het kleed dat ik wou... Toffe madam trouwens ook, ze zal niet zeggen dat je ermee staat als het niet zo is :-) http://users.telenet.be/coutureanny/intro.html (er staan maar enkele modellen op de website maar ze heeft nog een vrij uitgebreid gamma hoor) Veel zoekplezier! Groetjes Deborah 17/07/2010
bij couture ann in aalst ook mooie jurken vanaf een 600 euro vriendelijke mevrouw die echt goed helpt
Hey Kim , Ik kan je een kleedje laten zien voor een ongelooflijke prijs :-) Ik zelf heb al een trouwkleed gekocht, een vrij duur waar ik nu wel spijt van heb nu ik dat andere kleed heb gezien en voor die prijs! Als je wil kan ik je een foto laten zien , tis echt de moeite ( dat vindt ik toch) Ik hoor het wel als je intresse moest hebben Grtjs Wendy Ps...In Antwerpen heb je de bruidswinkel Cachet , die volledig uitverkoopt! Het is een oude lieve dame en daar hangen hele mooie jurken voor spotprijzen!
www.aziexport.com bij lin en davy mijn kleed 549 euro met stola, ze hebben er al vanaf 199 euro tot ja oneindig. mailen is de boodschap kijk op hun website ff google aziexport ik ga nu maandag de 19de voor men eersdte pas men jurk is gemaakt wordt op maat gemaakt ben benieuwd hoe ze zit.
Beste, Ik heb nog een aantal bruidjurken hangen van een goed Belgisch modehuis. Wel kleine maatjes 36 - 38 Ze mogen weg voor 350 € Laat maar een seintje : reinhilda@deblauwvoet.be
Hey iedereen, ik ben vandaag langs gegaan bij couture anny in Gent! De derde jurk was al prijs! Precies wat ik zocht!!! Allemaal bedankt voor de reacties!