Terug naar overzicht
Ik denk dat je het beste (je vader dan) een plaat kiest die hij zelf graag hoort, iets uit zijn jeugd of zo. Indien je voor beiden een geschikte plaat wilt, kies dan voor een klassieker, oldie die beiden wel kunnen smaken. grtz www.discovideo.be -dj trouwfeest -videoreportages -videoscherm
Wij hadden 'Have a little faith in me'. Wel niet zo gemakkelijk om op te dansen!
You raise me up... Wel een echte tranentrekker hoor...maar oh zo mooi! Anders inderdaad een nummer uit hun tijd, gaan ze in elk geval los!
It's you van Dana Glover. groetjes, Carolina
You raised me up gezongen door celtic women, is ook een versie van westlife beschikbaar beide zeer mooi en toepasbaar voor mama, papa. Groetjes Elke
dochters van marco borsato, gaat over een dochter die gaat trouwen, heel mooi!!
Wij hadden 'You'll be in my heart' van Phill Collins
Ik heb diezelfde vraag hier enkele dagen geleden ook gesteld en ondertussen ben ik geneigd om "I loved her first" van Heartland te nemen. Ik vind het een mega emotioneel liedje!!Ik kan er niet naar luisteren zonder een traantje te laten (of meerdere zelfs)!
Hallo, Wij hadden "Dad" van K's Choice. Veel plezier nog! Gitte
"because you loved me" - celine dion grtj
Hallo wij trouwen op 3 juli 2010. Het meeste is al geregeld, maar we zijn nog op zoek naar rode loper. Iemand tips waar ik dat kan vinden? We zijn van West-Vlaanderen. mvg jessica
hoi hoi, wij gaan kiezen voor "she's like the wind", uit Dirty Dancing...heel mooi vind ik! xxx