Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praktisch vraagje over het forum

15-4-2010 10:50:22
Hey bruiden en bruidegommen,

ik heb al wat zitten rondsnuisteren op het forum en heb hier en daar al een reactie geplaatst. Nu vroeg ik me af waar ik al mijn reacties ergens samen kan zien, zodat ik het gemakkelijk kan opvolgen? Ik zie dit niet bij 'mijn account'. Kunnen jullie me helpen?

Groetjes,
Charlotte

Charlotte
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 642

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik15-4-2010 11:21:05

je kan dit niet zien omdat dit niet kan

je bent niet de enige die dit zou willen, maar dit is blijkbaar nog niet mogelijk hier

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-4-2010 11:35:11

Ja, dit wordt al langer gevraagd. Ik vind dit ook heel jammer.

Vaak ook omdat een vraag een tijd later terug wordt gesteld door iemand anders. Je weet dan dat je op de eerste vraag een heel antwoord hebt gegeven. Het zou gemakkelijker zijn om dit dan direct terug te vinden zodat je enkel wat moet knippen en plakken. (of de link doorgeven)

groetjes, Carolina

Milena
4-9-2010
 Meld misbruik15-4-2010 12:10:59

Hey,

Je kan dit wel zien hoor.... Klik gewoon even op je avatar naast je bericht dat je daarnet plaatste...

Groetjes,

Milena

Charlotte
9-7-2011
 Meld misbruik15-4-2010 13:35:28

Hey,

merci, inderdaad dan kan ik mijn forumberichten zien die ik zelf heb opgestart, maar niet diegene waar ik op gereageerd heb. Het zou toch handig zijn, moest dit kunnen...
Alleszins al bedankt voor de hulp!
Charlotte

Charlotte
9-7-2011
 Meld misbruik15-4-2010 13:41:18

Hey, heb nu trouwens gemerkt dat als er gereageerd wordt op een bericht dat jij hebt gestart, er links onder naast de hartjes en de tekstballon een uitroepteken in een gele driehoek verschijnt en als je daarop klikt, zie je direct waar er op gereageerd is...Misschien ook handig voor anderen :)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik15-4-2010 13:53:09

Ik zou het ook wel handig vinden om ergens te kunnen kijken waar ik iets geantwoord heb. Bij andere forums kan dit wel. Waarom hier eigenlijk niet?

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-4-2010 12:56:17

Hey, ik heb iets gevonden hé. Als je op 'zoeken' klikt naast 'categorie'. En je typt je naam daar. Dan krijg je al de berichten waardat je op gereageerd hebt alsook je eigen berichten. Dus overal waar je naam vernoemt wordt. Het hangt er nu wel vanaf hoeveel naam genoten er op het forum zitten?!? Maar is toch al een hulp.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...