Terug naar overzicht
je kan dit niet zien omdat dit niet kan je bent niet de enige die dit zou willen, maar dit is blijkbaar nog niet mogelijk hier
Ja, dit wordt al langer gevraagd. Ik vind dit ook heel jammer. Vaak ook omdat een vraag een tijd later terug wordt gesteld door iemand anders. Je weet dan dat je op de eerste vraag een heel antwoord hebt gegeven. Het zou gemakkelijker zijn om dit dan direct terug te vinden zodat je enkel wat moet knippen en plakken. (of de link doorgeven) groetjes, Carolina
Hey, Je kan dit wel zien hoor.... Klik gewoon even op je avatar naast je bericht dat je daarnet plaatste... Groetjes, Milena
Hey, merci, inderdaad dan kan ik mijn forumberichten zien die ik zelf heb opgestart, maar niet diegene waar ik op gereageerd heb. Het zou toch handig zijn, moest dit kunnen... Alleszins al bedankt voor de hulp! Charlotte
Hey, heb nu trouwens gemerkt dat als er gereageerd wordt op een bericht dat jij hebt gestart, er links onder naast de hartjes en de tekstballon een uitroepteken in een gele driehoek verschijnt en als je daarop klikt, zie je direct waar er op gereageerd is...Misschien ook handig voor anderen :)
Ik zou het ook wel handig vinden om ergens te kunnen kijken waar ik iets geantwoord heb. Bij andere forums kan dit wel. Waarom hier eigenlijk niet?
Hey, ik heb iets gevonden hé. Als je op 'zoeken' klikt naast 'categorie'. En je typt je naam daar. Dan krijg je al de berichten waardat je op gereageerd hebt alsook je eigen berichten. Dus overal waar je naam vernoemt wordt. Het hangt er nu wel vanaf hoeveel naam genoten er op het forum zitten?!? Maar is toch al een hulp. groetjes, Carolina