Terug naar overzicht
Wij zullen zelf lezen in onze viering. Ikzelf ga de eerste lezing lezen en mijn aanstaande zorgt voor de slotbezinning. Anders hebben wij ook niet voldoende lezers. We komen nu zelfs nog één iemand te kort.
Hey lieve, Waarom lezen jullie niet gewoon zelf de welkomsttekst & laat je je dochter een persoonlijke tekst brengen gedurende de viering.
ik heb een redelijk grote familie, ik zal dus proberen zoveel mogelijk mensen te laten voorlezen (zo ben ik ook zeker dat die op de viering zullen aanwezig zijn) ik weet niet of ik mijn emoties voldoende onder controle zal kunnen houden om zelf een tekst te lezen.
Ik deed zelf het welkomstwoord en de bezinning (dankjewel naar de ouders toe). Voor de rest hadden we een collega, mijn papa, mijn schoonzus, mijn nicht en een vriend aangesproken.
Wij lezen samen het welkomswoord, en ik lees het slotgebed. Voor de rest hebben wij onze twee getuigen aangesproken, de partner van één van hen, en twee goeie vrienden. Heb nog niet helemaal uitgeteld of ze dan meer dan één tekst moeten lezen, maar dat vinden we beter dan teveel verschillende lezers! groetjes, Karolien
Het welkomstwoord heb ik zelf gedaan. De rest door zussen en vriendinnen. Ja, de mannen waren daar zo niet voor gevonden. groetjes, Carolina
Hey, Mijn aanstaande leest de verwelkoming, ik zal al moeite genoeg hebben om mijn zenuwen tijdens de gelofte onder controle te houden.... Een goede vriendin van mij, een goede vriend van mijn aanstaande en mijn schoonzus lezen voor. Ik vind het een goed idee van Katrien om uw dochter een tekst verder in de mis te laten voorlezen.
Wij hebben 6 teksten die moeten voorgelezen worden en dat wordt gedaan door 6 lezers. De zus, schoonbroer en tante van mn vriend en mijn twee tantes en een vriendin. Op het einde van de viering zal ik nog wel een korte bedanking lezen. Groetjes
Dag, ik heb zelf iets voorgelezen ( als verrassing voor mijn man). Groetjes .
Wij doen samen het welkomstwoord!
Bij ons hadden we de beide getuigen die wat voorgelezen hebben, een collega van mijn werk en mijn schoonbroer. Op het einde zat er 1 gedichtje die ik zelf voorgelezen heb (het was over hoe eindeloos het gevoel dat je op dat moment hebt dus dat vond ik beter om door 1 van de trouwers te lezen) Mijn man vond dat het mooiste moment van onze trouwmis (twas niet de bedoeling maar dat op moment was het net alsof ik het alleen maar tegen hem zei en dat vonden wij supermooi) de eerlijkheid gebied me wel te bekennen dat het best was dat het gedaan was want bij de laatste woordjes kwam de krop in de keel er wel.
hey,ikzelf lees de welkom we zullen wel zien dat de emoties onder controle blijven en voor de rest lezen vriendinnen voor mijn dochter zelf wilt niks voorlezen dus apprecieren we dat ook!grtjs jessie
wij lezen zelf redelijk veel in de kerk , ook de pastoor, en nichtjes van men man 3, en onze 2 oudste dochter van 8 en 9 en men bruidegom's moeder en vader
Hey tamara, Mogen we dat gedichtje ook eens lezen? Ik ben nu vollop bezig met ons boekje samen te stellen
Wie weet een leuk tekstje dat mijn zoon kan lezen? Hebben jullie nog voorbeelden van doopbeloftes?