Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek -

15-4-2010 13:55:52
Hey!

Ik ben in allerijl nog op zoek naar een manier om ons gastenboek te presenteren. We zouden willen werken met het concept van de bierviltjes/feestviltje, maar met onze eigen specifieke vragen op. Iemand een idee hoe we dit kunnen doen? Ik had eerst gedacht aan de vragen op kaartjes te schrijven en te verzamelen in een bokaal, of de vragen op een A3 blad gewoon "ter inspiratie" en een blanco gastenboek te leggen.

Nog ideeën?

Bedankt!

Annelies
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1348

KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik15-4-2010 14:20:18

Hey

Heb dit net thuis uitgewerkt. Bij ons krijgen de mensen kleine kaartjes met vragen waar ze een antwoord op mogen geven. De kaartjes worden verzameld in een glazen bokaal en achteraf kleef ik die zelf in onze gastenboek.
Dit waren de vragen:
- Wat wil je Kirsten en Kristof wensen?
- Maak een tekening van het bruidspaar
- Geef 3 tips voor de huwelijksnacht
- Geef 3 tips voor een geslaagd huwelijk
- Onze dochter wil graag nog een broertje of zusje, zoek een leuke naam
- Morgen heb ik hoofdpijn omdat...
- Wat vindt u van het bruidspaar?
- Wat vindt u van het gezelschap aan uw tafel?

Groetjes,
Kirsten

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-4-2010 14:52:32

Je kan de kaartjes ook in een boom laten hangen (vgl. wensboom). Later kan je deze boom dan een mooi plaatsje in jullie tuin geven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...