Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwvervoer: een boot gezocht...

15-4-2010 14:04:11
Hey allemaal!

ik en mijn vriend trouwen volgend jaar. Onlangs was ik volop aan het dromen over een aantal zaken, waaronder het trouwvervoer. Zoals het er nu uitziet, zou de receptie en de ceremonie (we trouwen niet voor de kerk) bij mij thuis doorgaan en het avondfeest bij mijn vriend thuis. Ikzelf woon in een doodlopende straat die eindigt op het water. Als je dit water in de juiste richting volgt, kom je ongeveer 1 km van mijn vriend zijn huis uit. Ik dacht dus met de boot ("samen in het bootje stappen" : )) van mijn thuis naar mijn vriend z'n huis te gaan. Heeft iemand een idee waar ik een boot zou kunnen huren of heeft iemand andere ideeën om je over het water te verplaatsen :) ? Ik ben van Oost-Vlaanderen.

Groetjes,
Charlotte

Charlotte
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 952

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-4-2010 14:50:59

Héél leuk idee! Ik veronderstel dan wel dat je niet met de boot naar het stadhuis kunt... Of wel? Jammer dat de meeste mensen jullie 'huwelijksbootje' dan niet zullen zien...

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-4-2010 15:38:51

He, denk luid op hoor. In gent heb je toch de bargi of de benelux misschien kan je wel zo'n bootje huren. Ga eens naar Gent.be, nog een - de bootjes van Gent.

Groetjes frida

Charlotte
9-7-2011
 Meld misbruik16-4-2010 8:52:27

Hey,

merci! Ga het zeker eens nakijken... Zou eigenlijk bijna tot aan stadhuis kunnen ook...goed idee! Ik woon in Lokeren en de Durme komt tot in de stad, dan is het gewoon nog 500 m tot aan stadhuis. En de mensen kunnen ons toch uitzwaaien? Misschien dat ik de suite kan meevragen... moet nog eens kijken welke boten mogelijk zijn...
Alvast bedankt!

Charlotte

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 10:35:30

Hey Charlotte,

heb je wateraansluiting op het Donkmeer, want dan kan het wel lijkt mij... http://www.botenverhuur.be/main.html

Succes!!

Wij droomden er ook van, als fanatieke zeilers. Hadden eerst locatie op oog op Linkeroever in Antwerpen en Stadhuis van Antwerpen is ook zo goed als aan Schelde, maar kregen de nodige toestemmingen niet. Ook is zeilen in een bruidsjurk niet zo handig, dus had ik dan niet zo'n gracieuse jurk kunnen nemen. En... als het windstil is die dag, kom je ook niet vooruit op je zeilen... :)

Charlotte
9-7-2011
 Meld misbruik17-4-2010 17:35:48

Hey,

dat moet ik eens nakijken, maar ik denk niet dat er aansluiting is. Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes,
Charlotte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...