Terug naar overzicht
Héél leuk idee! Ik veronderstel dan wel dat je niet met de boot naar het stadhuis kunt... Of wel? Jammer dat de meeste mensen jullie 'huwelijksbootje' dan niet zullen zien...
He, denk luid op hoor. In gent heb je toch de bargi of de benelux misschien kan je wel zo'n bootje huren. Ga eens naar Gent.be, nog een - de bootjes van Gent. Groetjes frida
Hey, merci! Ga het zeker eens nakijken... Zou eigenlijk bijna tot aan stadhuis kunnen ook...goed idee! Ik woon in Lokeren en de Durme komt tot in de stad, dan is het gewoon nog 500 m tot aan stadhuis. En de mensen kunnen ons toch uitzwaaien? Misschien dat ik de suite kan meevragen... moet nog eens kijken welke boten mogelijk zijn... Alvast bedankt! Charlotte
Hey Charlotte, heb je wateraansluiting op het Donkmeer, want dan kan het wel lijkt mij... http://www.botenverhuur.be/main.html Succes!! Wij droomden er ook van, als fanatieke zeilers. Hadden eerst locatie op oog op Linkeroever in Antwerpen en Stadhuis van Antwerpen is ook zo goed als aan Schelde, maar kregen de nodige toestemmingen niet. Ook is zeilen in een bruidsjurk niet zo handig, dus had ik dan niet zo'n gracieuse jurk kunnen nemen. En... als het windstil is die dag, kom je ook niet vooruit op je zeilen... :)
Hey, dat moet ik eens nakijken, maar ik denk niet dat er aansluiting is. Alvast bedankt voor de tips! Groetjes, Charlotte