Terug naar overzicht
het beste is nog altijd Photoshop denk ik, maar je moet er wel een beetje handig in zijn... geeft wel het mooiste resultaat!
Hoi Annelies, Wij gaan dit ook doen en ik heb zelf het ticket nagemaakt in publisher. Als je wil stuur het je even door. Dan kan je jouw gegevens erin aanpassen. Groetjes
Hey Joke, Als je wil mag je dat wel even naar ons doormailen ja! Onze email: anneliesenroeltrouwen@hotmail.com Bedankt al!! Groetjes,
hey, Kan je t ook naar ons doormailen alstublieft? Wij zouden ook graag met cinematickets werken! Dankjewel, Kristien
hey joke wil je dit ook naar ons even mailen aub ik zit met de handen in het haar voor men tafels en dit lijkt me heel erg tof gr kristel ( vandesteene_@msn.com) alvast bedankt he
ps ik werk met psp als ik iets bewerk van fotos of iets maak psp = paint shop pro
was vergeten ons emailadres te vermelden, rainbow.of.love@gmail.com kan iemand het naar me doorsturen aub? Merci!
hey Annelies, Wil je het cinematicket van Joke ook eens doormailen naar mij? Alvast bedankt!! vermeulen_leen@hotmail.com
hoi, zou het mogelijk zijn om dat ticket ook eens door te sturen naar ons? Dan kan ik eens kijken want wij hebben ook nog steeds geen idee hoe wij de gasten naar de tafels gaan laten gaan. En dit lijkt me best wel origineel! Mercikes, kaatdi@hotmail.com
Hallo, Sorry voor de late reactie, maar ben een paar dagen niet op het forum geweest. Ik stuur het jullie allemaal door! Groetjes, Joke
hoi, ben wat laat, maar zou je dit ook eens willen doorsturen naar declerck.ilse@gmail.com?mercikes, ilse
Zou je het misschien ook eens naar mij willen mailen? Wij zitten al zes maanden te zoeken naar iets leuk om de gasten naar hun tafel te begeleiden. Binnen drie maanden is ons huwelijk... delphine_seghers@hotmail.com Alvast bedankt voor de moeite!!! Groetjes Delphine
Hallo Ik vind het idee van de films ook heel leuk! Kan iemand mij het ticket ook even doormailen ? liesbeth_vanneste@hotmail.com Hartelijk bedankt! Liesbeth