TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
25-9-2010
|
15-4-2010 19:59:50
Ik ben daar eens langsgeweest, maar heb niet gepast. Je moet nl. een afspraak hebben om te mogen passen... Ik kreeg wel enkele kleedjes te zien. Ik vond ze niet mooi en ze waren helemaal niet goedkoop...
|
|
Krissy
20-6-2010
|
15-4-2010 20:47:41
Ik heb mijn kleed daar gekocht, en ben tot nu toe heel erg tevreden. (ik mag er pas binnen enkele weken om, maar ben al verschillende keren gaan passen). Je maakt inderdaad best een afspraak, maar ik heb de indruk dat dat vooral is omdat die mevrouw echt wel tijd aan je wil besteden.
Ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt voor je kleed, want als er nog iets moet aan veranderd worden, duurt het daar wel een tijdje, omdat alle aanpassingen in de winkel in Brussel gebeuren.
't Is een heel lieve mevrouw, maar een 'speciale' ;-) Ze praat je niet naar de mond, maar ze heeft heel snel door waar je goed mee staat. 'k Kan me voorstellen dat veel mensen haar iets te direct vinden, maar ik heb het liever zo.
Ik was daarvoor al naar verschillende winkels geweest, maar 'k vond niets waar ik echt ondersteboven van was, en het eerste kleed dat ze mij heeft laten passen, (het eerste dat ze voor mij zelf uitgekozen had), dat was het gewoon! Ik heb er daarna nog een heleboel gepast, ook in andere winkels, maar ik merkte dat ik eigenlijk al gekozen had.
Voor een outlet zijn ze inderdaad niet goedkoop, ik denk omdat Pierre-Yves zelf vooral duurdere merken verkoopt. Ik had de indruk dat de gemiddelde prijzen daar ongeveer de helft zijn van de nieuwprijzen.
Ben je al eens naar Sofie geweest in Lovendegem? (http://www.sofie.be). Daar zijn de prijzen een stuk lager. Ze hebben wel niet veel meer in voorraad, dus het moet een beetje lukken om nog iets te vinden dat past natuurlijk. Ook op afspraak.
Verder ben ik ook naar De Bruidsschat in Brugge geweest. Daar hadden ze ook heel mooie kleedjes, maar dat is ook al een tijdje geleden. De winkel stopt ook, dus zijn hun prijzen sterk naar beneden. Ik geloof dat ze nog maximum 700€ kosten daar.
Succes! :-)
|
|
Brenda
22-5-2010
|
16-4-2010 10:10:24
Ik heb twee winkels gedaan.. de outlet en Elena in Deinze.. Bij Elena stond ik zogezegd met alles perfect (terwijl ik zeker geen perfecte maten heb en sommige dingen echt op niets trokken bij mij). Ik moest ook overal zelf instappen enzo.. ze waren niet onbeleefd, vriendelijk, maar die mevrouw die ik had.. het was niet van harte dat ze het deed (toch die dag).
Bij Pierre-Yves Outlet.. minder kleedjes aan gedaan, maar wel de juiste voor mij . Zij haalde de meeste kleedjes uit, ze is een speciale madam, maar ze kent haar stiel als geen ander! Iets duurder inderdaad, maar de kleedjes zijn wel de duurdere merken. En ze is echt enthousiast en ze doet het met hart en ziel.
Wij zijn op afspraak geweest en ze neemt echt haren tijd voor u. Als je niet erg vinden dat mensen rechtuit zijn (doch beleefd), zeker een aanrader om een afspraak te maken. Ik ben zelf al twee maal terug geweest (eerste pas en tweede pas) en tis gewoon super! Ik zou onmiddellijk weerkeren!
Succes met je keuze!
|
|
kristel
20-10-2010
|
16-4-2010 21:29:37
wil je mooi en goedkoop bruisdkleed aziexport in merksplas bij lin en davy vanaf 199, 299,... mijne kost 549 met stola erbij. ze hebben website en je kan hen mailen met je wensen en wat je voor ogen hebt
|
|
Lien
29-6-2011
|
16-10-2010 10:04:28
Ik ben al verschillende keren naar die site van Aziexport proberen surfen maar wordt telkens doorverwezen naar een andere site. Lijkt mij toch maar louche dan. Even over die outlet te Deinze: Ik zou er ook een kijkje willen gaan nemen, maar vroeg me af of ze daar ook anders-gekleurde trouwjurken hebben? Zijn er mensen die me dit kunnen zeggen? Ik wil immers niet in het wit trouwen maar eerder bruin of groen ofzo. Maar moest ik al op voorhand weten dat ze dat daar niet hebben, heeft het geen zin dat ik daar een afspraak maak he :p En voor de mensen die daar al geweest zijn, wat zijn de prijzen daar ongeveer? In de meeste 'gewone' bruidswinkels liggen de prijzen tussen 800 euro en 1500 euro, dus ik veronderstel/hoop dat dit in een outlet-winkel toch wat lager is?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|