Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zwangerschapsmisselijkheid op de trouw!

16-4-2010 9:02:50
Dag bruidjes in spe allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 6 weekjes zwanger van ons tweede kindje en vreselijk misselijk. We trouwen over 28 dagen en ik vroeg me af of iemand tips heeft om op onze trouwdag die misselijkheid een beetje te bedwingen! Hopelijk is het dan een beetje beter he :-)!

Groetjes Katrien

Katrien
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1203

Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 9:12:04

Primperan! Bij mij hielp dat & nog belangrijker: dat mag je nemen als je zwanger bent. Verder the usual: een cracotte of zo eten op uw nuchtere maag enz. (maar ik merkte zelf nogal dat die dingen niét hielpen).

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik16-4-2010 9:55:43

Wat bij mij hielp tegen de ergste ochtendmisselijkheid was al iets eten in bed nog voor ik opstond. Als mijn wekker afliep, rustig gaan rechtzitten, handjevol droge Krispies eten, vijf minuutjes later opstaan en cola drinken tijdens mijn ontbijt.
Verder had ik ook pilletjes tegen zwangerschapsmisselijkheid maar de naam ervan ben ik kwijt, 't is ondertussen al vier jaar geleden
Maar bon, dat zijn allemaal lapmiddeltjes die wel de ergste misselijkheid wegnemen maar of er echt iets bestaat waar je helemaal van opkikkert... ik vrees ervoor...

Hopelijk is de ergste misselijkheid toch voorbij tegen je trouwdag. Succes!

Lieve

debby
23-10-2010
 Meld misbruik16-4-2010 12:28:19

Hey,

Ik ben 9 maand ziek geweest :-(
Het enige dat bij mij een beetje hielp was op mijn nuchter maag cola drinken !
Ik heb ook speciale pillekes gekregen van die gyn...die hielpen dan een paar dagen en dan was de weer voorbij :-(
Vraag het is aan u arts ....mss heeft hij/zij een paardenmiddel voor die dag!

Veel succes

debs

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik16-4-2010 22:33:46

Hey,

Bij mij hielpen die pilletjes ook helemaal ni. Maar het helpt idd als je iets eet voor je uit bed komt. Maar ik at een toastje ofzo als k nog neerlag, dus niet gaan zitten. Je kan het al eens uittesten om te zien wat er het beste lukt hé
Veel succes

xXx Daisy

vicky
8-5-2010
 Meld misbruik25-4-2010 19:44:08

hey,

ik trouw binnen 2 weken en momenteel ben ik 11 weken zwanger. Aangezien ik ook heel misselijk ben was ik dus bang dat ik me op onze trouwdag heel slecht zou voelen .
Vorige week moest ik op controle bij de gyne en heb haar dat uitgelegd. Zij heeft me nu primperan voorgeschreven. Kan GEEN kwaad als je dit inneemt.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...