Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe vraag ik op een originele manier een getuige?

16-4-2010 10:17:52
Hallo iedereen,

Ik trouw op 24.09.2010.

Er is natuurlijk al heel wat geregeld en ik zie het super zitten.

Alleen worstel ik nog met een probleempje.

Ik zou mijn getuigen graag op een originele manier vragen.

Alleen heb ik gebrek aan inspiratie.....

Kunnen jullie mij helpen? Wie heeft er nog ideetjes?

Mercikes.

Stephanie
24-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1381

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik16-4-2010 10:41:43

Hallo,

Ik heb mijn getuige een balpen gegeven, met daaraan een papiertje met de ongeveer de tekst op : 'Wil je mijn getuige zijn, je kan alvast niet neen zeggen omdat je geen balpen hebt ;-) '

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik16-4-2010 11:08:23

mijn vriend zei tegen zijn broer jij gaat wel mijn getuige zijn zeker en zijn broer zei direct van ja. het is niet zo plechtig gebeurd maar daar houden wij niet zo van. je kan het ook origineel noemen hé

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik16-4-2010 11:48:47

Hey,

Wij maken een puzzeltje met daarop DE vraag. Leuk om mensen een puzzel zien te maken zonder een idee van de

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 12:16:52

hey,
wij hebben het gewoon gevraagd!
grts jessie

Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik16-4-2010 12:22:38

Hey dat idee van die puzzel vind ik ook wel leuk.
Je kunt bijvoorbeeld eens een dagje naar het strand gaan, en in het natte zand de vraag schrijven, daar een digitale foto van maken. Op de website van het Kruidvat kun je die foto laten afdrukken als puzzel.
Of je legt de vraag met steentjes of met van die suikerhartjes of met welk materiaal dan ook. Je kunt het zo gek niet verzinnen.
Groetjes

ELS
19-6-2010
 Meld misbruik16-4-2010 13:45:00

Hallo,

Wij hadden een vacature gemaakt. Iets in de stijl van GETUIGE BRUID , daar dan een functieomschrijving bij en bepaalde voorwaarden waaraan moet voldaan worden.
We hebben dit dan plechtig opgestuurd.

Het leuke was dat onze beide getuigen een sollicitatiebrief én CV hebben teruggestuurd. Een leuke herinnering!

Groetjes

Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik16-4-2010 15:18:39

Hey stephanie,

Ik heb m'n getuige gevraagd per SMS.
Klinkt misschien gek, maar wij waren op visite bij haar en ik heb zonder ze het merkte gewoon een SMS'je gestuurd met de vraag. Ze kon even niet volgen hoe het kon dat ze een SMS'je van me kreeg terwijl ik naast haar zat... totdat ze het las natuurlijk.

Ze vond het een super-idee.

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik17-4-2010 7:27:27

Wij hebben ook een puzzel laten maken met de boodschap erop dat we zullen trouwen, we gaan over 2 weken op weekend met de familie dus iedereen kan zich met de puzzel bezig houden (250 stukjes). Dan is iedereen ineens op de hoogte.
De getuigen zullen we daarna persoonlijk vragen.

Stephanie
24-9-2010
 Meld misbruik17-4-2010 10:05:43

Hoi hoi,

Bedankt voor de leuke ideetjes. Ik zal er alvast werk van maken.

Iedereen nog heel veel succes met de voorbereidingen. En voor degene die al getrouwd zijn, Geniet ervan.

Groetjes Stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...